مدیرعامل ایران خودرودیزل خبر داد: عرضه چهار محصول جدید توسط ایران خودرو دیزل

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مدیرعامل ایران خودرودیزل خبر داد:
عرضه چهار محصول جدید توسط ایران خودرو دیزل

پرشین خودرو: در سال جاری چهار محصول جدید شامل ون، کشنده، مینی بوس و کامیونت به بازار عرضه خواهیم کرد.

به گزارش ممتازنیوز، مهدی یونسیان، با بیان این مطلب گفت: چنانچه محدودیت های تحریم ادامه یابد برنامه تولید شش هزار دستگاه خودرو در دستور کار ایران خودرودیزل است و اگر گشایش های مناسبی برای رفع تحریم ها صورت گیرد برای تولید ۱۰ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو تجاری خود را آماده می کنیم.

تغییر سیاست ایران خودرودیزل
به گفته مدیرعامل ایران خودرودیزل در سال های ۹۱ و ۹۲ سیاست این شرکت از روش تولید محور به فروش محور تغییر کرد یعنی تا برنامه فروش قطعی نشده باشد محصول تولید نمی شود.

تولید محصول فوتون در ایران خودرودیزل
وی اظهار داشت: در سال گذشته برای تولید یک کامیون کشنده با شرکت های برتر چینی قرارداد همکاری امضاء کردیم حتی برای سال جاری با شرکت فوتون چین قرارداد تولید محصول در ایران خودرودیزل را داریم.
یونسیان با تاکید بر اینکه با رفع تحریم ها روند همکاری با شرکت های چینی را با جدیت ادامه خواهیم داد، تصریح کرد: شرایط مطلوب بدست آمده حاصل تلاش های چند ساله است و دلیلی ندارد با آمدن شرکت های اروپایی، ما شرکای قبلی را کنار بگذاریم.

برنامه ریزی برای صدور ۳۰ درصد محصولات تجاری
به گزارش موج، مدیرعامل ایران خودرودیزل در بخش دیگری از سخنان خود صادرات این شرکت در سال را شش میلیون و ۶۱۹ هزار دلار اعلام و اضافه کرد: این عدد در سال گذشته به هفت میلیون و ۷۱۹ هزار دلار رسید.
وی با بیان اینکه کشورهای عربی و آفریقایی جزء مشتریان قدیمی و خریدار محصولات باری ایران خودرودیزل هستند، متذکر شد: در سال گذشته کشورهای حاشیه خلیج فارس و عربستان جزء هدف های صادراتی بوده اند چرا که این کشورها خواهان خرید کامیون باری هستند که به لحاظ قطعات و تعمیر و کارایی از توانمندی خوبی برخوردار باشد.
یونسیان ادامه داد: در حوزه های مسافری نیز در کشورهایی مانند موریتانی و ساحل عاج بازار خوبی برای ایران خودرودیزل وجود دارد.
به گفته مدیرعامل ایران خودرودیزل، ۳۰ درصد محصولات این شرکت طی سه تا چهار سال آینده برای صادرات در نظر گرفته شده است تا بتوانیم از ارز حاصل از فروش آن برای تامین نیازهایمان بهره مند شویم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.