مدیرعامل این شرکت خبر داد: زمان انتظار مشترکین امدادخودرو رفاه ایرانیان کاهش می یابد

مدیرعامل این شرکت خبر داد: زمان انتظار مشترکین امدادخودرو رفاه ایرانیان کاهش می یابد

مدیرعامل این شرکت خبر داد:
زمان انتظار مشترکین امدادخودرو رفاه ایرانیان کاهش می یابد

ممتازنیوز: مدیرعامل اشرکت امدادخودرو رفاه ایرانیان اعلام کرد: با افزایش ناوگان امدادی در سایر استانها مدت زمان انتظار برای مشترکین و امدادخواهان این شرکت کاهش خواهد یافت.

علیرضا برنجی در گفت و گو با «پرشین خودرو» ضمن اعلام این خبر افزود: هدفگذاری اصلی این مجموعه توسعه خدمات امدادی به ویژه در استانها و مناطق مسافرپذیر است و در تلاش هستیم تا با جذب امدادگران با تجربه و ارائه آموزش های کامل به آنان میزان رضایت مشترکین را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مدت زمان انتظار برای امدادخواهان این شرکت حدود ۳۰ دقیقه است، افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پس از جذب امدادگران شهری و جاده ای این زمان به ۱۵ تا ۲۰ دقیقه کاهش خواهد یافت که در نوع خود یک جهش بزرگ در این عرصه به شمار می رود.
برنجی با اشاره به اینکه استاندارد زمان انتظار در بسیاری از کشورهای اروپایی حدود ۲۵ دقیقه است، تصریح کرد: این مجموعه در تلاش است تا با ایجاد زیرساخت های لازم اهداف خود در زمینه کاهش زمان انتظار و ارائه خدمات مطلوب، جهش بزرگی در عرصه امداد خودرو کشور ایجاد کند.
مدیرعامل شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان اضافه کرد: ارائه خدمات دیگری همچون پوشش بیمه ای، تسهیلات مسافرتی و اقامتی و دیگر مزایا از طریق کارت اشتراک از جمله برنامه های این مجموعه برای افزایش میزان رضایت مشتریان خواهد بود.
وی با بیان اینکه خدمات جدید این شرکت مورد استقبال عده زیادی از مشترکین قرار گرفته، افزود: ارائه خدمات سرویس در محل و کارواش سیار از دیگر خدمات جدید این شرکت به شمار می رود و حجم تقاضا برای این خدمات نیز رو به افزایش است.
وی گفت: توسعه ناوگان موتورسیکلت امدادی از دیگر اهداف این مجموعه بوده و در تلاش هستیم تا با اعطای تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به متقاضیان جهت خرید و تجهیز این ناوگان، تحولات عمده ای را در زمینه امدادرسانی به امدادخواهان ایجاد کنیم.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.