مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان:کاستا فقط دو بازی دیگر فرصت دارد

‘علی حکمت’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضع تیم ما خوب نیست اما امتیازات دیگر تیم ها به گونه ای است که با یک پیروزی می‌توان تا میانه‌های جدول بالا رفت.

وی اظهار داشت: متاسفانه ما در سه بازی اخیر در دقایق پایانی امتیاز از دست داده‌ایم و این نشان از بدشناسی و ضعف در تیم است.

حکمت گفت: این نشان می‌دهد که بازیکنان ما از نظر بدنی مشکل دارند و در دقایق پایانی کم می‌آورند، از این مساله به مربیان گلایه کرده‌ام و امیدوارم که این مشکل در مسابقات بعدی حل شود.

حکمت در پاسخ به این سوال که تا چند مسابقه دیگر به آلبرتو کاستا سرمربی صنعت نفت فرصت می‌دهید، گفت: یکی، دو مسابقه دیگر، اما امیدوارم با کسب یک پیروزی به شرایط خوبی از نظر امتیازی برسیم.

وی در خصوص درخواست نماینده شهر آبادان مبنی بر موافقت مدیران نفت با استعفای مدیرعامل این باشگاه، تصریح کرد: از قبل اعلام کرده بودم اگر مسوولان فرد مناسبی را به جای من پیدا کنند از مدیریت باشگاه کناره گیری می‌کنم ولی آن ها نتوانستند و به همین خاطر از من خواسته شد همچنان در سمت خود بمانم.

حکمت با تاکید بر اینکه هیچ فشاری برای برکناری‌ و استعفایش وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اکنون هم هیچ مشکلی وجود ندارد، اگر مدیری بیاورند که لایق باشد از مدیریت باشگاه کنار می‌روم.

ک/۳ ۷۱۰۴/۶۴۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۶۴۴۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.