مدیرعامل بانک سپه هنوز تایید نشده!

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

بینا-  بانک مرکزی هنوز رامین پاشایی فام را به عنوان مدیرعامل بانک سپه به رسمیت نشناخته است.
به گزارش تفسیری بینا، پایگاه اینترنتی اعتبار، در خبری آورده است در حالی که رامین پاشایی فام معاون اقتصادی پیشین بانک مرکزی، مدیریت عاملی بانک سپه را بر عهده دارد و تاکنون نیز اقدامات  بسیاری در این بانک انجام داده که از جمله آنها، تامین مالی پروژه های بزرگ اقتصادی است، اما بانک مرکزی نام وی را از فهرست مدیران عامل مورد تایید خارج نموده است.
بر اساس این گزارش تفسیری، در حالی که پیش بینی می شد پس از خارج نمودن نام رامین پاشایی فام از فهرست مدیران تایید صلاحیت شده از سوی بانک مرکزی، نام وی بسیار سریع دوباره به این فهرست باز گردانده شود، اما همچنان بانک مرکزی در پایگاه اینترنتی خود پاشایی فام را به عنوان مدیرعامل اولین بانک دولتی کشور به رسمیت نشناخته است.
بر این اساس، نگاهی به بخش بانک های تجاری دولتی در پایگاه اینترنتی بانک مرکزی قسمت نظارت بانکی نشان می دهد که تنها محمد حسن محبیان عراقی به عنوان مدیرعامل پست بانک و فرشاد حیدری به عنوان مدیرعامل بانک ملی ایران مورد تایید بانک مرکزی می باشند و در مقابل نام مدیرعامل برای بانک سپه، نامی دیده نمی شود.
این در حالی است که رامین پاشایی فام پیش از این مدت ها معاون اقتصادی بانک مرکزی بوده است و پیش بینی می شد که روابط نزدیک وی با محمود بهمنی رییس کل بانک مرکزی، حداقل از بروز مشکلاتی مانند رد صلاحیت و … جلوگیری کند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.