مدیرعامل بانک صادرات، مدیر ارشد ارتباط گستر شد

مدیرعامل بانک صادرات، مدیر ارشد ارتباط گستر شد | چاپ |
شنبه ۰۱ مهر ساعت ۱۳:۱۳

بینا- در پنجمین نشست شورای سیاست­گذاری هشتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، مهندس پیشرو مدیر عامل بانک صادرات به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر معرفی شد.
به گزارش بینا، در پنجمین نشست شورای سیاست گذاری سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک  به علت ارتقاء ارتباطات درون و برون سازمانی، تقویت و افزایش همبستگی و همدلی در بین کارکنان و تعامل سازنده و مطلوب با بیرون از سازمان و رسانه ها به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر معرفی و با اهدای لوح از وی تقدیر شد.
روابط عمومی بانک صارات ایران در آخرین دوره از برگزاری سمپوزیوم به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و در بخش رقابتی نیز  نشریه داخلی در بخش گزارش و  وب سایت این بانک به رتبه های برتر دست پیدا کرده است.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران در تازه ترین رتبه بندی که از سوی نشریه بنکر صورت گرفته به عنوان برترین بانک ایرانی در بین ۱۰۰۰ بانک برتر جهان در سال ۲۰۱۲ و در بین ۲۵ بانک اول خاورمیانه  برترین بانک ایرانی  معرفی شد  ۶۰ سالگرد تأسیس این بانک بوده که توانسته خدمات شایانی در جهت توسعه بانکداری به مردم ارایه نماید.
گفتنی است این بانک در ۱۵ شهریور سال ۱۳۳۱ تاسیس شده و در طول ۶۰ سال خدمت توانسته است علاوه بر مشارکت در طرح های عظیم تولیدی و همگامی با سیاست های کلان اقتصادی کشور خدمات متنوع و مطلوبی را به هموطنان ارایه نماید.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.