مدیرعامل تازه تاکسیرانی تاکید نمود:ضرورت تعامل با نخبگان برای حل مشکلات تاکسیرانی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ایسنا

26-23.jpg

مدیرعامل تازه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران برای حل مشکلات این ناوگان از جمله زمینه نوسازی تاکسی‌های فرسوده، تامین سوخت، افزایش جایگاه CNG و مشکلات معیشتی تاکسیرانان نخبگان اجتماعی و فرهنگی را به تعامل دعوت نمود.

به گزارش تفسیری سرویس «شهری» ایسنا، میثم مظفر – مدیرعامل تازه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران – با اشاره به اظهارات شهردار تهران در جلسه‌ای در سال‌های پیش، گفت: دکتر قالیباف به این نکته تاکید نموده‌اند که امام (ره) سرنوشت جنگ تحمیلی را به دست ما جوانان سپرد که امکان داشت بها‌هایی نیز داشته باشد و ما هم امروز باید بتوانیم به جوانان اعتماد کنیم و مسئولیت‌های خطیر را به آنها بسپاریم.

وی با قدردانی از اعتماد شهردار تهران به خود تصریح نمود: در مسئولیت تازه به کمک همکاران سابقم نیاز دارم.

مدیرعامل تازه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه با اشاره به ویژگی‌های این سازمان، گفت: تاکسیرانی سازمانی حساس و حاوی وجوه مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدماتی در حوزه حمل و نقل عمومی است.

وی تصریح نمود: ارتقای ناوگان تاکسیرانی، نوسازی تاکسی‌های فرسوده، تامین سوخت، افزایش جایگاه CNG و مشکلات معیشتی تاکسیرانان از جمله مسائل مهم در تاکسیرانی است که حل آن نیاز به کمک نخبگان و همه ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط دارد.

مدیرکل سابق حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: امیدوارم در مسئولیت تازهم در تاکسیرانی از راهنمایی دوستان استفاده کنم و از سرمایه فکری و انسانی سازمان فرهنگی هنری بهره‌مند شوم.

به گزارش تفسیری ایسنا، در ادامه این مراسم امیر خوراکیان – رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران – با تشکر از تلاش و حضور دلسوزانه مظفر در طول مدت حضورش در این سازمان، گفت: وی در این مدت با روحیه معنوی خود تلاش جدی و ارزشمندی در رفع نارسایی‌ها و اجرای برنامه‌های سازمان داشت و از جمله مدیران موفق این سازمان بود.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ادامه این مراسم با معرفی خسروی به عنوان مدیرکل تازه حوزه ریاست سازمان، اظهارداشت: وی شناخت و اشراف خوبی برمسائل سازمان دارد و امیدوارم بتواند در پیشبرد اهداف سازمان نقش موثری داشته باشد.

میثم مظفر قائم مقامی شهرداری منطقه ۱۷، مشاور مدیرعامل سازمان مناطق آزاد تجاری اروند، عضویت در گروه مشاوران جوان در دولت نهم، عضویت در هیات مدیره بعضی شرکت‌های مهم وزارت صنایع و معادن را در پرونده کاری خود دارد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.