مدیرعامل تراکتورسازی: می خواهیم قلعه نویی بماند و آبروداری کند

‘ محمد حسین جعفری ‘ روز دوشنبه در حاشیه نشست مجمع اتحادیه باشگاه های فوتبال کشور درپاسخ به شمارش معکوس برخی هواداران استقلال برای بازگشت قلعه نویی به این تیم گفت: برخی هواداران استقلال،’پرویزمظلومی’ و برخی دیگر ‘ امیر قلعه نویی’ را می خواهند ؛ اما ما باتوجه به عملکرد خوب قلعه نویی می خواهیم او را در تیم خود حفظ کنیم.

وی افزود: البته اگر قلعه نویی به این نتیجه برسد که از تیم ما برود نمی توانیم مانع او بشویم ولی دوست داریم در تیم ما بماند و آبروداری کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت:امروز یکی از سایت ها از قول من نوشته بود که با رفتن قلعه نویی مشکلی نداریم، من چنین حرفی نزدم و متاسفانه برخی رسانه ها می خواهند حاشیه سازی کنند.ما به زور نمی توانیم مربی را در تیم خود نگهداریم اما به ادامه همکاری با او علاقه زیادی داریم.

جعفری درباره زمان تکمیل و راه اندازی ورزشگاه یادگار امام در تبریز هم گفت:برای آماده سازی این ورزشگاه برنامه ریزی کردیم تا هرچه سریعتر برای رقابت های فصل آینده آماده شود و در این راه با تمام توان به اداره کل تربیت بدنی استان کمک خواهیم کرد.

وی در جواب به این سوال که ممکن است سهمیه ایران کاهش یابد و تراکتو سازی به لیگ قهرمانان آسیا نرود، گفت: به نظر من نه تنها این اتفاق نمی افتد بلکه سهمیه ایران بیشتر هم خواهد شد زیرا ما تمام ویژگی های مورد نظر ای اف سی را فراهم کرده ایم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره بازی هفته دیگر این تیم مقابل پرسپولیس هم گفت: ما برای رسیدن به قهرمانی به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم و با تمام توان به میدان می رویم.

۲۰۲۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۲۶۲۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.