مدیرعامل سایپایدک: سایپا در آستانه موج دوم سفرهای نوروزی آماده است

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مدیرعامل سایپایدک: سایپا در آستانه موج دوم سفرهای نوروزی آماده است

مدیرعامل سایپایدک:
سایپا در آستانه موج دوم سفرهای نوروزی آماده است

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا(سایپایدک) از آمادگی کامل نمایندگی‌های منتخب سایپا برای ارائه خدمات امدادی به مسافران در آستانه آغاز موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، مصطفی وحیدزاده با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح امداد نوروزی سال ۹۳ گروه خودروسازی سایپا در هفته نخست سال، اظهار داشت: نمایندگی‌های منتخب گروه سایپا همزمان با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی با آمادگی کامل پذیرای مشتریان عزیز خواهند بود.
وی ادامه داد: تاکنون با هیچ مشکلی در خصوص کمبود قطعات یدکی در کشور مواجه نبوده‌ایم و قطعات مورد نیاز به سراسر کشور ارسال شده است ضمن اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای مواقع ضروری انجام شده تا قطعات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن به نمایندگی‌ها ارسال گردد.
وحیدزاده افزود: تاکید ما بر ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است تا خاطره خوبی از خدمات سایپا در سفرهای نوروزی در ذهن مشتریان ما نقش ببندد. نمایندگی‌های سایپا از تمام ظرفیت و توان خود برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتری استفاده می‌کنند تا هموطنان با خاطری آسوده از باقی مانده تعطیلات لذت ببرند.
وی در ادامه به رضایت مشتریان از سرعت و کیفیت خدمات امدادی نمایندگی‌ها در طول هفته گذشته اشاره کرد و گفت: نظرسنجی‌های انجام شده حاکی از رضایت مشتریان از کیفیت خدمات امدادی نمایندگی‌های سایپا است که امید می‌رود تا پایان طرح امداد نوروزی این روند افزایش یابد.
هموطنان برای اطلاع از کشیک نمایندگی های مجاز گروه سایپا میتوانند با شماره ۰۹۶۷۷۰ و جهت دریافت خدمات امدادی در تمام ساعات شبانه روز با شماره ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس حاصل و یا به پورتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.
طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا تا هفدهم فروردین ادامه خواهد داشت.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.