مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس: باشگاه مس باید پرچمدار فرهنگ و اخلاق باشد

۱۶م آذر ،

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و هیات همراه، صبح امروز با حضور در دفتر باشگاه صنعت مس با اعضای این باشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، در این نشست ابتدا “ناصر شهبازی” مدیرعامل باشگاه مس کرمان ضمن سپاس از حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، این حضور را اتفاق فرخنده ای دانست و اظهار کرد: حمایت های مهندس “پوستین دوز” از توسعه ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران جای بسی تقدیر و تشکر دارد و با برنامه ریزی کارشناسانه انجام مسئولیت های اجتماعی در قبال جوانان و پیشکسوتان ورزش را که مد نظر مهندس پوستین دوز است را در صدر برنامه های باشگاه قرار خواهیم داد.

” پوستین دوز” مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این نشست اظهار کرد: باید به فوتبال دیدی فرهنگی داشته باشیم، نگاه و فکر ما باید نگاه رسانه ای باشد، هر چند پیروزی و موفقیت ذات ورزش است اما باید هویت صنعت مس را در چارچوب مستطیل سبز به افکار عمومی منتقل کنیم، به همین منظور لازم است افق دیدمان را به سمت فرهنگ گسترش داده و در این خصوص در سطح ملی و بین المللی فکر کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار کرد: باشگاه مس باید در کنار تیمداری، پیوندی عمیق بین ورزش و فرهنگ ایجاد کند، باید اندیشه ها را به جامعه معرفی کنیم، توانمندی بالای فرهنگی استان را شناسایی و معرفی کنیم تا جایی که باشگاه مس را با نام فرهنگی آن بشناسند و همانگونه که صنعت مس از نظر اقتصادی حرف اول را می زند، باشگاه مس نیز باید در حوزه فرهنگ سرآمد همه باشگاهها باشد.

وی در این دیدار گفت: تیم مس تیم بزرگی است، مدیران، مربیان و بازیکنان بزرگی در این تیم و باشگاه حضور داشته اند، باشگاه مس ظرفیتهای خوبی دارد و باید با اهمیت دادن به مقوله استعدادیابی و بومی سازی، نگرشی خاص در این باشگاه ایجاد شود، باید در این خصوص بدون شعار، با برنامه حرکت کنیم و نگاه استعدادیابی را تقویت کنیم.

پوستین دوز با بیان اینکه باید به فوتبال به عنوان یک رسانه و پدیده اجتماعی نگاه کرد و نه تنها یک بازی، ادامه داد: مردم کرمان به واسطه داشتن فرهنگ غنی و بالای خود شایسته داشتن تیمی خوب و قدرتمند در لیگ برتر می باشند که بتواند بازیکنان خوبی را هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی به سطح اول فوتبال معرفی کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اظهارکرد: همانگونه که شرکت ملی صنایع مس ایران در عرصه صنعت افتخاربزرگ ایران است و در حوزه بین المللی هم به یک نام بزرگ و معتبر تبدیل شده خواسته ما از باشگاه صنعت مس و تیم فوتبال هم به همین شکل بوده و هست.

پوستین دوز با بیان اینکه اخلاق سرمنشا همه فعالیتهای باشگاه باشد، گفت: باشگاه مس ویترین فعالیت های ورزشی و اخلاقی شرکت مس به شمار می رود و باید پرچمدار معرفی فرهنگ و اخلاق در ایران و جهان باشد و این نشان می دهد که شما رسالت بس عظیمی را بر عهده دارید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.