مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی: خبری از سهمیه ویژه نوروزی نیست

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی: خبری از سهمیه ویژه نوروزی نیست

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی:
خبری از سهمیه ویژه نوروزی نیست

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با اشاره به عرضه بنزین یورو۴ در تهران تا پایان هفته به ۱۰۰ درصد می رسد، گفت، هنوز اطلاعی در خصوص سهمیه ویژه نوروزی نداریم اما به نظر می رسد مصرف در تعطیلات نوروز روزانه بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون لیتر برسد.

به گزارش ممتازنیوز، مصطفی کشکولی با اشاره به اینکه از روز گذشته ۸۷ درصد جایگاه های شهر تهران بنزین یورو۴ عرضه می کنند، گفت: روزانه حدود ۸ میلیون ۳۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ در تهران عرضه می شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران ادامه داد: همانطور که قبلا وعده داده بودیم تا پایان هفته همه جایگاه های تهران بنزین یورو۴ عرضه خواهند کرد.
کشکولی با اشاره به عرضه بنزین یورو ۴ در شهر کرج گفت: هم اکنون بیش از یک میلیون لیتر نیز بنزین یورو۴ در شهر کرج عرضه می شود که تا پایان هفته در مجموع عرضه بنزین یورو۴ در تهران و کرج به حدود ۱۱میلیون لیتر می رسد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به آمادگی این شرکت برای تعطیلات نوروز پیش رو گفت: هم اکنون موجودی ذخیره بنزین برای تعطیلات نوروز بسیار شرایط خوبی است و تمام انبارهای استراتژیک کشور بنزین مورد نیاز برای نوروز را ذخیره کرده اند.
وی ادامه داد: از طرف دیگر تیم های بازرسی نوروزی نیز کارخود را شروع کرده اند و به تمام جایگاه های عرضه سوخت سراسر کشور مراجعت کرده اند تا این جایگاه های مشکلی برای عرضه سوخت در تعطیلات نوروز نداشته باشند.
کشکولی همچنین با ایجاد تیم های کشیک و احداث جایگاه های سیار در تعطیلات نوروز گفت: از همه لحاظ آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستیم.
به گزارش فارس، وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال نیز مانند سال گذشته سهمیه ویژه نوروز داده می شود یا خیر تصریح کرد: هنوز به ما در مورد سهمیه ویژه نوروز اطلاعی داده نشده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به پیشبینی در مورد حجم مصرف بنزین برای تعطیلات نوروز چه مقدار است گفت: به نظر می رسد مصرف بنزین در تعطیلات نورزو پیش رو به طور متوسط بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون لیتر برسد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.