مدیرعامل مخابرات اصفهان: پاسخی برای کندی اینترنت نداریم

۲۴اردیبهشت، ایلنا: مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان در واکنش به انتقاد بعضی شهروندان از به روز نبودن واگذاری تلفن ثابت، گفت: با وجود این که سال قبل ۵۵ میلیارد تومان در استان، سرمایه گذاری کردیم، حجم تقاضا در بعضی مناطق به اندازه‌ای است که نتوانسته‌ایم پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

وی یکی از محورهای اصلی شرکت مخابرات را ارایه تلویزیون اینترنتی عنوان کرد و گفت: امسال درصدد هستیم برای مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات این نوع سرویس را ارائه دهیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان از حذف کد بین شهری داخل استان اصفهان خبر داد و بیان داشت: تا دو ماه آینده کد بین شهری داخل استان اصفهان حذف خواهد شد.

برای کندی اینترنت پاسخی جز پی گیری نداریم
کشایی در باره کیفیت اینترنت اصفهان نیز گفت: شرکت مخابرات اصفهان، توزیع کننده اینترنت است و از دروازه‌های استان اینترنت را تحویل می‌گیرد و بر روی بستر های مخابراتی در اختیار مشترکان قرار می دهد.

وی شرکت ارتباطات زیر ساخت را توزیع کننده پهنای باند اینترنت معرفی کرد و افزود: سبب کندی سرعت اینترنت، قطع شدن ارتباط فیبر نوری است که مربوط به خارج از استان است و ما به جز پی گیری، نمی توانیم پاسخی برای آن داشته باشیم.
IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.