مدیرعامل مخابرات ایران: محدودیت پهنای باند اینترنت به زودی برداشته می‌شود

۳۰م دیماه ،

 

مدیر عامل مخابرات ایران در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا گفت: به زودی محدودیت در ارایه حجم پهنای باند اینترنت برای متقاضیان برداشته می‌شود.
 
به گزارش ایسنا منطقه فارس، مظفر پوررنجبر با بیان اینکه تلاش می‌شود با حداقل قیمت ممکن امکان برخورداری از پهنای باند بدون محدودیت برای متقاضیان فراهم شود، افزود: ما محدودیتی برای هیچ شرکت ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی ایجاد نکرده‌ایم تا سبب ایجاد انحصار برای شرکتی خاص شود؛ هر شرکتی هر نوع خدماتی را درخواست کند، با انعقاد قرارداد و براساس ضوابط، ارایه خواهیم داد.
 
پوررنجبر درخصوص ارایه خدمات ارتباط تصویری توسط همراه اول، گفت: شرکت مخابرات ایران به تمدید قرارداد اپراتور سوم در خصوص امکان ارتباط تصویری مشترکان تلفن همراه، اعتراض دارد و به دنبال احقاق حق هستیم، تازمانی که انحصار خدمات در اختیار این شرکت باشد، ما نمی‌توانیم ورود کنیم.
 
وی با یادآوری اینکه قرارداد اپراتور سوم تلفن همراه تا شهریور ۹۳ تمدید شده است، گفت: برای ارایه خدمات کیفی و مطلوب باید زمینه رقابت فراهم شود، تمدید قرارداد اپراتور سوم این امکان را از بین برده است.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همچنین در خصوص وضعیت مخابرات استان فارس در مقایسه با کشور، آماری ارایه نداد اما مدعی شد که این استان همچنان بین سه استان اول کشور قرار دارد و به همراه استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان رضوی اقدام به تامین تجهیزات آی ام آر و ام جی ام کرده است که به زودی راه‌اندازی خواهد شد.
 
وی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، وجود اختلال در سیستم تلفن همراه را نپذیرفت و تاکید کرد: اختلال ایجاد شده در سرعت و ارایه خدمات اینترنت هم به سبب ایجاد قطعی ارتباط با یکی از ارایه‌دهندگان سرویس در خارج کشور بوده که قطعی رفع شده اما کیفیت به حد مطلوب نرسیده است و به زودی مشکل کاملا حل خواهد شد.
 
پوررنجبر گفت: هیچ افزایش تعرفه‌ای بدون طی مراحل قانونی امکان‌پذیر نبوده و نیست و هیچگاه قیمت‌ها را به صورت چراغ خاموش و بدون اطلاع رسانی افزایش نداده‌ایم.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص تبدیل تهدیدها به فرصت در شرکت مخابرات ایران، گفت: برای تبدیل تهدید به فرصت باید کار مدیریت بشود، ما نیز تلاش می‌کنیم مدیریت کنیم، اما در این مسیر به کمک بانک و سایرین هم احتیاج داریم که البته کمک هم می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در عین حال گفت: موضوع تامین سخت‌افزارها موضوع ثانوی در ایجاد فرصت به شمار می‌رود ما باید موضوع نرم‌افزار برای بهره‌برداری از سخت‌افزارها و ارایه خدمات که موضوع اولیه است را مدیریت کنیم.
 
این مقام مسوول تاکید کرد: در شیراز و بعضی دیگر از شهرهای کشور به دنبال واگذاری تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز به تولیدکنندگان داخلی هستیم.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: برای کاهش مدت زمان انتظار مکالمه تماس گیرندگان با ۱۱۸ نیز با یک شرکت وارد مذاکره شده‌ایم تا کار را مدیریت و مشکل را حل کند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.