مدیرعامل موسسه تصویر شهر به همراه هنرمندان از پشت صحنه تله فیلم گِدان بازدید کردند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مدیرعامل موسسه تصویر شهر به همراه تعدادی از هنرمندان از محل تصویربرداری فیلم تلویزیونی گِدان در بوستان پرواز بازدیدکردند.

به گزارش هنرآنلاین؛ سیدهادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر، مجید رجبی معمار مدیر شبکه تلویزیونی بازار و جمال شورچه کارگردان سینما از پشت صحنه فیلم تلویزیونی گدان به کارگردانی حسین ریگی بازدید کردند.

بنابراین گزارش، گدان که از تولیدات موسسه تصویر شهر می باشد در شهریورماه سال جاری پیش تولید خود را آغاز و پس از انتخاب عوامل اصلی تولید و انتخاب بازیگران تصویربرداری خود را در بوستان پرواز آغاز کرد.

بوستان پرواز لوکیشن مرکزی این فیلم تلویزیونی می باشد و محل تصویر برداری های بعدی آن میدان آزادی، فضای داخل مترو و اتوبوس های خط ویژه بی آر تی می باشد که تا کنون ۸۵ درصد کار انجام شده است.

گِدان یا در تلفظ بعضی جاها گِدام واژه بلوچی سیاه چادر است، مسکن اصلی چهار فصل، که عشایر مرزدار بلوچ در فصول ییلاق و قشلاق در محلی که به آن زمستان جاه یا بهارجاه می گویند از آن استفاده می کنند.

محوریت داستان گِدان دربارهٔ یک گروه فرهنگی از سیستان و بلوچستان است که برای برگزاری نمایشگاهی راهی شمال کشور می شوند و بر حسب اتفاقاتی این گروه در تهران ماندگار شده و با هماهنگی مسوولان در شهر تهران نمایشگاهی برپا می کنند…

برخی از عوامل فیلم تلویزیونی گدان عبارتند از : کارگردان و تهیه کننده : حسین ریگی/ نویسنده: رهام تربیت/ مدیرتولید و برنامه ریز: ایرج طایفه/ دستیار اول کارگردان: زهره تنباکوچیان/ دستیار دوم کارگردان: ساغر نوری/ تصویربردار: جلال زارع/ صدابردار: هادی زنگی/ طراح گریم: محمود آسمانی/ منشی صحنه: هدیه عباسی/ طراح صحنه و لباس: سینا قاجار/ عکاس: پیام نصیری خرم/ روابط عمومی: زینب علیپور/ بازیگران: انوشیروان ارجمند، سیدجواد هاشمی، مهدی امینی خواه، رامین راستاد، خسرو احمدی، حشمت آرمیده، مجید سعیدی، امیر رونقی، فاطمه شکری، آزاده ریاضی، امین گلستانه، شکرا… حسنی و با هنرمندی بازیگر خردسال عرشیا گشتاسبی امیری/ محصول موسسه تصویر شهر.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.