مدیرعامل نفت و گاز پارس منصوب شد

۲۹م اسفند ،

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی محمدرضا زهیری را به عنوان مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس منصوب کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، احمد قلعه بانی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این حکم خطاب به زهیری آورده است: با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به سبب این حکم به عنوان”مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس” منصوب می‌شوید.

قلعه‌بانی، اتخاذ تدابیر لازم برای تولید صیانتی، نگهداری بهینه از تاسیسات و افزایش ضریب بازیافت نهایی از میدان مشترک پارس جنوبی، پیگیری و اجرای مجدانه فازهای توسعه‌ای میدان مشترک پارس جنوبی و افزایش ظرفیت تولید از این میدان و سایر میادین تحت پوشش را از جمله وظایف زهیری به عنوان مدیرعامل تازه شرکت نفت و گاز پارس دانسته است.

معاون وزیر نفت در این حکم بر مدیریت یکپارچه و اثر بخش توسعه منابع انسانی و رعایت الزامات و مقررات HSE ، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در این شرکت تاکید کرده است.

قلعه‌بانی در ادامه خواستار هماهنگی شرکت نفت و گاز پارس با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین افزایش مشارکت بخش خصوصی در میادین تحت پوشش این شرکت؛ به ویژه میدان مشترک پارس جنوبی، اجرای طرح‌های صرفه‌جویی انرژی و بهره‌برداری بهینه از منابع انرژی با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و ساماندهی فرآیندهای تامین منابع مالی و جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی را از دیگر وظایف مورد تاکید شرکت نفت و گاز پارس عنوان کرده است.

معاون وزیر نفت در پایان این حکم با تاکید بر لزوم به کارگیری نیروهای متعهد، متخصص و ارزشی، از زهیری خواسته است تا گزارش مستمر از پیشرفت طرح‌ها و عملیات تولید را به وی ارائه دهد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.