مدیرکل بهزیستی استان تهران: امیدوارم تفاهم نامه ای در سطح کشور منعقد شود

به گزارش ایرنا و به نقل از تارنمای رسمی باشگاه پرسپولیس؛ ولی اله نصر اصفهانی مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران در کنفرانس خبری امضا تفاهم نامه همکاری باشگاه پرسپولیس و سازمان بهزیستی تهران گفت: حضرت علی(ع) به حق بزرگ مددکار عالم نام گرفت چون که در عین گمنامی خدمات ارزنده ای را در حوزه ایتام بی سرپرست انجام می دادند و ما افتخار می کنیم در سازمان بهزیستی کشور که به عنوان عضو کوچکی در اجتماعات، در قلمرو ایشان انجام وظیفه می کنیم.

وی افزود: اعتقاد ما این است که افرادی که اینجا افتخار حضور پیدا می کنند به واسطه حسناتی است که در گذشته انجام داده اند و این مزدی است که خداوند اینها را در یک زمان و یک مکان مشخص در این فضایی که به زعم ما قطعه ای از بهشت است میهمان می کند.

نصر اصفهانی در ادامه تصریح کرد: از محمد رویانیان و باشگاه پرسپولیس تشکر می کنم که در این اوضاع و احوال که هر کسی در هر باشگاه و موسسه ای جبرا به دنبال سود و منفعت بیشتر و کسب و کار بهتری است، هستند افرادی که در صدر باشگاه هایی که به حق نام فرهنگی ورزشی را لقب گرفته اند و این چنین کارهای فرهنگی را انجام می دهند. انصافا باید به جرات بگویم حداقل در استان تهران ما شاید نیاز به کمک مالی نداشته باشیم ولی همین حضور و پشتیبانی و اعلام آمادگی ما را در راه کمک به این بچه ها دلگرم می کند.

مدیر کل سازمان بهزیستی تهران خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی کشور نزدیک به ۲۱ هزار طفل بی سرپرست را مورد حمایت قرار می دهد. شاید به جرات باید بگویم بالای ۹۰ درصد این کودکان را به حمایت موسسات خیریه و همین افراد نیک اندیش سپرده ایم.

وی در ادامه گفت: این سازمان و بچه های بی سرپرست نیازمند پشتوانه معنوی بزرگانی چون؛ سردار رویانیان، جعفر کاشانی، علی پروین، ابراهیم آشتیانی، حمید درخشان، پیشکسوتان و جامعه ورزش کشور هستند. همین حضور برای ما و کودکان ما منشاء خیر و برکت است. انشاءا… بتوانیم این تفاهم نامه را به صورت پایلوت در تهران اجرا کنیم. در این خصوص هماهنگی های لازم نیز صورت گرفته است.

نصر اصفهانی در پایان افزود: ما کودکان پراستعدادی داریم که در تیم های پایه پرسپولیس هم حضور دارند. این طرح و این تفاهم نامه باب خیری است که به حکم دل صورت می گیرد و مفاد آن روز به روز اجرا و پر بارتر خواهد شد.

ورزشی **۹۱۱۸** ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۱۷۵۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.