مدیرکل هنرهای نمایشی به بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

قادر آشنا، مدیر کل هنرهای نمایشی، به بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، که از ۲۴ تا۳۰ مهرماه در همدان برگزار می‌شود، پیام داد.

به گزارش دریافتی ممتاز نیوز، در متن پیام قادر آشنا آمده است:

تئاتر کودک و نوجوان چون یک آئین بالنده به زندگی فرزندان این سرزمین رنگ و معنا می دهد. این در حالی است که نگاه اخلاقی و تربیتی با اندیشه متعالی و با زبان هنر می تواند منشاء شکل گیری و تحول مخاطب گردد. آنچه در تئاتر ویژه کودک و نوجوان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

امروز، با حضور شایسته هنرمندان متعهد و بادانش در عرصه تئاتر کودک و نوجوان می توان به فردای بهتر آینده سازان این دیار پرمهر بسیار امیدوار بود.

در آستانه بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، که به میزبانی شهر همدان برگزار می گردد، اهمیت این هنر ارزشمند بر همه اهالی فرهنگ و هنر واضح و مبرهن است. بی شک تداوم این اتفاق شایسته با تلاش و همت مسئولان و هنرمندان بوده است که به فرزندان ایران اسلامی توجه ویژه داشته اند.

ضمن تقدیر از همه هنرمندان و مسئولان، که برای بالندگی این هنر سعی و کوشش نموده اند، امیدوارم بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گام بلندی برای رسیدن به قله افتخار فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.