مدیریت تصمیمی به نفع باشگاه و عمران زاده بگیرد/ مشکلات مالی استقلال تا قبل از عید حل می گردد

۲۶م اسفند ،

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت حنیف عمران زاده گفت: در حال حاضر عمران زاده در اختیار مدیریت باشگاه قرار گرفته تا آنها دربارهٔ وی تصمیم گیری کنند.

میرشاد ماجدی  در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، افزود: حنیف عمران زاده در روزنامه های ورزشی نسبت به کارش عذرخواهی کرده اما هنوز با امیر قلعه نوعی صحبتی انجام نداده است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در ادامه اظهار داشت: به نظرم حنیف عمران زاده نسبت به کاری که انجام داده پشیمان و نادم است. امیدوارم مدیریت باشگاه تصمیماتی به نفع باشگاه و بازیکن بگیرند.

وی در خصوص بازی تیم استقلال مقابل نفت تهران در هفته سی ام گفت: این بازی برایمان مهم و حساس است و تیم ما قصد دارد سه امتیاز این بازی را بگیرد و صدرنشینی اش را مستحکم کند.

ماجدی در خصوص وضعیت بازی استقلال با سپاهان در جام حذفی گفت: بحث های کارشناسی بسیاری صورت گرفت که انجام این بازی در ۱۰ فروردین به ضرر تیم ملی و ۲ تیم فوتبال استقلال و سپاهان است. سازمان لیگ بدون در نظر گرفتن این مسایل بازی ۲ تیم را ۱۰ فروردین اعلام کردند. مدیریت باشگاه تصمیم می گیرد که ما با سپاهان در ۱۰ فروردین بازی کنیم یا اصلا بازی را انجام ندهیم.

وی در پایان دربارهٔ مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: فتح اله زاده مدیر عامل تیم به دنبال پول است تا قبل از عید مبالغی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.