مدیریت صحیح به پدیده های نوظهور ضرورت دارد – اخبار اجتماعی

مدیرکل دفتر امور آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پدیده های نوظهوری مانند پیامک، بازی های دیجیتالی اثرات ابزارهای ارتباطی را چندین برابر کرده که نیازمند مدیریت صحیح و کارآمد است.

موسوی چلک درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور جلوگیری از آثار سوء و مخرب پدیده های نوظهور مانند پیامک، گفتگوی بر خط، اجتماعات مجازی برخط و سرگرمی ها و بازی های دیجیتال که وسعت و عمق اثر ابزارهای ارتباطی را چند برابر کرده، مدیریت صحیح و کارآمد می تواند بسیار کارآ باشد به طوری که استفاده از این رسانه ها را در جامعه هدفمند کند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی فضای مجازی و آسیب های اجتماعی در این راستا تصریح کرد: هدف از برگزاری این کنگره بررسی نقاط قوت و ضعف فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و جامعه اطلاعاتی در کشور است و علاقمندان می توانند مقالات خود را تا ۱۵ مهرماه سال جاری به دبیرخانه این کنگره در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانیwww.nopadid.mcls.gov.ir ارسال و در این جشنواره شرکت کنند.
مدیرکل دفتر امور آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی فرصتی استثنایی برای نشرو تبلیغ را فراهم کرده و اگر این مسأله مورد توجه مسئولان کشور قرار نگیرد ممکن است آسیب زا بوده  واثر مخربی را در جامعه باقی گذارد.
در ادامه ارکانی مدیرکل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اخبار مربوط به اشتغال فرصت ها، تعهدات شغلی و درصد تحقق آنها….از جمله اخباری هستند که تهیه و تولید آنها باید مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: هم چنین اخبار مربوط به مشاغل خانگی، تعاونی ها و ایجاد آن، سرمایه گذاری های استان در قالب آورده های تعاونی ها از مباحث مهمی است که باید مورد عنایت باشد.
مدیرکل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تأکید به تهیه اخبار مربوط به اقدامات فرهنگی در استان ها خاطرنشان کرد: بخش های مربوط به روابط کار، کاهش حوادث و بهداشت کار، کاهش بحران های کارگری باید مورد نظر استان ها باشد تا به بهبود کیفیت خدمات بیانجامد./ز


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.