مدیریت پسماندهای در استان از الویت های دستور کاری معاونت امور عمرانی است

۲۸م آذر ،

سرپرست امور عمرانی استانداری البرز،از برگزاری نهمین جلسه کارگروه پسماند استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، کاوه حدادپور سرپرست امور عمرانی استانداری البرز،هدف از تشکیل این کارگروه را بررسی موضوع مدیریت پسماندهای تولیدی توسط کارگروه مدیریت پسماند مطرح کرد.
حدادپور بر اهمیت حفاظت محیط زیست به عنوان بستر حیات اشاره و بر لزوم اجرای مصوبات،دستورالعمل ها، ضوابط اجرایی،مدیریت پسماندهای شهری،خانگی،صنعتی،کشاورزی و بیمارستانی استان و نظارت دقیق بر مدیریت صحیح اینگونه پسماندها تاکید نمودند.
وی ضمن خرسندی از فعالیت کارگروه مدیریت پسماند در استان اظهار داشت: در جهت بالا بردن سطح مدیریت کارگروه پسماند در شهرستان های استان مقرر گردید گزارش عملکرد آنها در کارگروه مذکور در هر ماه ارائه و نحوه عملکرد آنها مورد بررسی قرار گیرد.
حدادپور گفت: ظرف یک ماه آینده سازمان مدیریت پسماند با توجه به تاکید قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر بکارگیری فن آوریهای نوین مدیریت پسماند و کمپوست، و براساس مصوبات قبلی کارگروه،طرح مطالعاتی مورد نظر را در زمینه چگونگی ادامه فعالیت در محل فعلی و یا لزوم انتقال به محل مناسب،در جلسه آتی کارگروه ارائه و تصمیم لازم را اتخاذ گردد.
در پایان سرپرست معاونت امور عمرانی بر پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه و تعیین اولویت های حوزه مدیریت پسماند استان تاکید و ابراز امیدواری نمود که با تدابیر و اتخاذ تمهیدات مناسب،شاهد بهبود در روند مدیریت پسماندها در استان باشیم./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.