مدیری در قرعه‌ کشی «ویلای من» چه گفت؟

۰۲م اسفند ،

روزنامه شرق: «وقتی که زنگ می‌زنید هر احتمالی وجود دارد، برای همین دستتان روی علامت قرمز تلفن باشد که اگر ناسزایی دادند، سریع تلفن را قطع کنید.»

 «مهران مدیری» این جملات را در کمال جدیت و البته به طنز هنگام تماس با برندگان مراسم قرعه‌کشی خریداران مجموعه «ویلای من» بر زبان راند.

  او و امیرمهدی ژوله، سیامک انصاری، داریوش باباییان، بهرام عظیمی، غلامرضا نیکخواه و بسیار‌های دیگر به هتل بزرگ تهران آمدند تا به وعده خود عمل کنند.

 مدیری، کارگردان نمایش خانگی «ویلای من» هنگامی که برای صحبت کردن روی سن دعوت شد، با ذکر این جمله که «این صحنه را یک‌بار در خواب دیده‌ام» فضایی طنز را بر مراسم حاکم کرد.

با این همه حرف‌های بعدی او نه تنها طنز نبود بلکه گله‌ای غیرمستقیم از شرایط تولید نمایش خانگی را روایت می‌کرد: «این حرفی که زدم طنز بود اما تلخی هم وجود دارد که اصلا نمی‌خواهم به آن بپردازم و بگویم چه اتفاقی افتاده است.

فقط می‌گویم موقعیت شبکه نمایش خانگی سخت بود و سخت‌تر هم شد. ما در این ۳-۲ سال با خاطرات تلخ و شیرینی مواجه بودیم.»مدیری همچنین به از بین رفتن اعتمادی که پس از ساخته نشدن قسمت پایانی «قهوه تلخ» از سوی مخاطبان صورت گرفت، اشاره کرد: «حق دهید در این موقعیت بودن سخت است چون باید اعتمادها را دوباره به دست بیاورید و ذهنیت‌های مخدوش را پاک کنید.»در ادامه مراسم قرعه‌کشی آغاز شد.

هرچند اولین کسی که به عنوان برنده مشخص شد، در دسترس تماس تلفنی نبود اما تماس با دومین نفر حکایت دیگری داشت. مدیری پس از تماس با برنده بخش ۱۰ میلیون‌تومانی گفت: «سلام. من مهران مدیری هستم.

شما برنده جایزه مجموعه ویلای من میباشید.»زنی که در آن سوی خط قرار داشت، پرسید: «چه جایزه‌ای؟» مدیری پاسخ داد: «جایزه ۱۰ میلیون‌تومانی.» اما آنچه سبب خنده حضار شد، زمانی بود که این برنده ۲۱ ساله اصفهانی در پی شنیدن این خبر هیجانی از خود نشان نداد و به همین سبب مدیری در بخش پایانی مکالمه با تعجب گفت: «انگار شما احساس خاصی ندارید. نه؟» همچنین در این مراسم یک ویلا، جایزه ۱۰ میلیون‌تومانی، چهار جایزه ۵۰۰ هزارتومانی و ۱۴ جایزه ۲۰۰ هزارتومانی به برندگان اهدا شد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.