مدیر اجرایی سابق گهر دورود: کار کردن با رویانیان و پرسپولیس یک افتخار است/ بگذارند حکم شان خشک شود بعد بگویند مدیر قبلی ضعیف بود

به گزارش خبرآنلاین ؛ اسماعیل حیدرپور مدیر اجرایی گهر دورود که پس از انتقال این تیم به هدایتی ، درباره کنار رفتن از تیمش که برای اولین صعود تاریخ فوتبال لرستان به لیگ برتر  صعود کرده ، می گوید:« به هر حال بعد از مشکلات مالی تیم ، با تلاش  آقای امیر عابدینی دوستان دیگری را برای کمک به این باشگاه معرفی کنند و حضور آقای هدایتی اینگونه شکل گرفت که جای تشکر دارد. تلاش همه ما و آرزوی مان این است که نماینده لرستان را همچنان در لیگ برتر ببینیم . به همین دلیل هم هست که من از این پس به عنوان یک هوادار در کنار تیم شهرم ، دورود هستم.»

حیدرپور همچنین درباره رویانیان گفت:« باید از ایشان بار دیگر تشکر کنم چون در این مدت کمک های زیادی به تیم ما داشتند.  هفته گذشته خدمت شان رفتم تا به پاس زحمات شان از ایشان تشکر کنم. البته بزرگواری کردند و به من پیشنهاد دادند ، در کنارشان باشم. قرار شد در هفته آینده در این باره به جمع بندی برسند و من هم تکلیفم را با باشگاه گهر مشخص کنم. به هر حال کار کردن با مدیری مثل آقای رویانیان و باشگاه پرسپولیس همیشه یک افتخار است. »

حیدرپور درباره انتقادات از دوره کاری اش هم گفت:« من قضاوت را به مردم می سپارم. کارشناسان اهل فن می دانند بالا آوردن یک تیم با کمترین هزینه ، کار کوچکی نیست. همین الان هم تیم با همه مشکلاتش ، درحالی که بازی های مان خارج از خانه برگزار شده ، کار کوچکی نیست. آقایان بگذارند چند روزی از صدور حکم شان بگذرد بعد علیه من حرف بزنند. به جای اینکه نیامده راجع به گذشتگان حرف بزنند ، تمام تلاش شان کمک به تیم باشد. از آقای هدایتی تشکر می کنم و خواهشم این است که اسم گهر را در بدنه تیم قرار دهد. من به عنوان یک دورودی از کار بزرگ ایشان برای کمک به تیم مان تشکر می کنم. آقای مظلومی هم مثل همیشه به بنده محبت داشتند. انشالله تیم با تجربه ایشان در لیگ برتر می ماند.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.