مدیر بازاریابی شرکت سایپادیزل خبر داد: محصول جدید سایپا دیزل رونمایی می شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مدیر بازاریابی شرکت سایپادیزل خبر داد: محصول جدید سایپا دیزل رونمایی می شود

مدیر بازاریابی شرکت سایپادیزل خبر داد:
محصول جدید سایپا دیزل رونمایی می شود

ممتازنیوز: شرکت سایپادیزل با نمایش کامیون جدید کاوه تیپ۲ (۴*۶) و کاوه (۲*۴) و نیز ارائه شرایط مناسب فروش محصولات خود در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز حضور می یابد.

به گزارش ممتازنیوز، ابوذر مصلحی مدیر بازاریابی شرکت سایپادیزل در گفتگویی ضمن اعلام خبر فوق افزود: در طرح فروش ویژه این نمایشگاه که از سه شنبه ۲۳ مهرماه و همزمان با اولین روز برپایی نمایشگاه تبریز آغاز و تا ۲۷ مهرماه ادامه خواهد داشت ، این شرکت با ارائه مدل های فروش متنوع( فروش نقدی– پیش فروش– فروش اعتباری ویژه مشتریان حقوقی– فروش لیزینگی) و ارائه تخفیف ویژه نمایشگاهی، امکان خرید انواع محصولات کشنده، باری، کمپرسی و کامیونت را مطابق با هر نوع سلیقه و توان مالی برای خریداران فراهم می نماید.
وی همچنین با اشاره به اینکه طرح فروش نمایشگاهی شامل کلیه محصولات تولیدی شرکت سایپادیزل می شود، تأکیدکرد: در این طرح، تحویل کلیه خودروها به غیر از کاوه تک محور، فوری بوده و در فروش لیزینگی، بیش از ۱۰ لیزینگ با شرایط متنوع و آسان، آماده ارائه خدمت به مشتریان می باشند.
مدیر بازاریابی شرکت سایپادیزل همچنین با اشاره به آمارهای تردد شناسی استان آذربایجان شرقی و نیز ظرفیتهای بالای این استان در بخش حمل ونقل و ترانزیت، اضافه کرد: این شرکت برای نخستین بار، با نمایش کامیون جدید کاوه تک محور، پیش فروش این محصول را با ۵۰ الی ۶۰درصد مبلغ خودرو با زمان تحویل اسفند ماه در این نمایشگاه آغاز نموده و در صدد ارائه پاسخ مناسب به نیاز بازار مشتریان منطقه است.
مصلحی در ادامه در خصوص مشخصات فنی کامیون کاوه تیپ۲ گفت : این کامیون، محصولی چابک و مجهز به موتور پر قدرت ۴۲۰ اسب بخار و گیربکس ۱۶ دنده از برندهای مطرح جهان است که از سیستم تعلیق پنوماتیکی اتاق سود برده و نهایت آسایش و امنیت را جهت رانندگان تامین می‌نماید. همچنین گستردگی خدمات پس از فروش با رتبه نخست در حوزه خودرو های تجاری کشور، از مزایای بدون رقیب این محصول می‌باشد .
گفتنی است، شرکت سایپادیزل بهمراه ۶ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خود در استان های آذربایجان شرقی و غربی و نیز شرکتهای رنا و کاوه خودرو، با در اختیار گرفتن فضایی بالغ بر ۴۰۰ متر و نمایش ۵ محصول، ۲۳ لغایت ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه تبریز، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.