مدیر برنامه‌های دژاگه: اشکان سرشار از انگیزه است تا در تیم ملی بدرخشد

به گزارش خبرآنلاین ؛ مدیر برنامه های دژاگه که بازیکنان بزرگی چون نوری شاهین و مسعود اوزیل را به رئال مادرید برده است ، درباره اشکان و انتقالش به فولام می گوید: «امسال، دنبال این بودیم تا قرارداد اشکان را با وولفسبورگ تمدید کنیم . البته به طور همزمان دنبال این بودیم تا پیشنهادهای دیگر را هم بررسی کنیم. فولام که این پیشنهاد را ارائه داد ، ما بررسی کردیم. مربی این تیم به شدت خواهان اشکان بود. اشکان از این پیشنهاد راضی بود چون ما معمولا بازیکن را به تیمی می فرستیم که مربی اش از بازیکن راضی باشد. این انتقال در آخرین روز فصل نقل و انتقالات اتفاق افتاد. قراردادی سه ساله امضا شد که پول خیلی خوبی را هم به وولفسبورگ رساند. البته مشکل این بود که دقیقا ۲۴ ساعت بعد از بسته شدن قرارداد ، او آسیب دید و قبل از تست پژشکی ، مصدوم شد ولی حالا شرایطش خوب شده و همین هفته برای تیم دوم فولام ، ۴۵ دقیقه برابر تیم دوم چلسی بازی کرد و مربی از کارش رضایت داشت. »

اشکان یک هفته زودتر از موعد مقرر به تهران آمده تا در کنار تیم ملی باشد. فاضلی در این باره می گوید:« با توجه به تعطیلی بازی های ملی که لیگ برتر انگلستان را هم تعطیل کرده بود ، اشکان توانست با باشگاهش رایزنی کند و بتواند رضایت آنها را برای حضور در تمرینات تیم ملی جلب کند. او انگیزه بالایی دارد برای درخشش در تیم ملی کشورمان. تمرین یک هفته ای با دیگر بازیکنان ، هماهنگی اش را با هم تیمی هایش افزایش می دهد و به تیم کمک خواهد کرد.»

فاضلی درباره مسعود شجاعی هم گفت:« مسعود از نظر بدنی عالی است اما این مربی تیم است که باید تشخیص بدهد او از چه زمانی به میدان برود.»

فاضلی برنامه بعدی اش را گذاشته تا کریم انصاری فرد را ترانسفر کند. او می گوید:« این اتفاق اصلا بعید نیست. در نیم فصل تلاش مان این است تا بتوانیم او را ترانسفر کنیم.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.