مدیر برنامه های نکونام:برای استقلال یک میلیون یورو به جواد تخفیف دادند

به گزارش خبرآنلاین ؛ در روز‌های اخیر خبر‌هایی‌ مبنی بر پیوستن جواد نکونام به استقلال مطرح شده است. حالا استقلالی ها او را کاپیتان جدید تیم شان معرفی می کنند اما هنوز جواد استقلالی نشده.  محمود رضا فاضلی مدیر برنامه‌های این بازیکن در گفت و گو با خبرآنلاین در این باره می گوید:« در حال حاضر نمی‌شود به طور دقیق اظهار نظری کرد و فقط می‌توان گفت تا آخر هفته همه چیز مشخص می شود. در طی‌ ۱۵، ۱۶ سالی‌ که در کار نقل و انتقال بازیکن هستم تا زمانی‌ که قرار داد بازیکن امضا نشود هیچ گونه اظهار نظری نمی کنم.»
افاضلی در مورد جدایی نکونام از باشگاه اوساسونا گفت:« جواد نکونام بازیکن شاخصی در باشگاه اوساسونا است و محبوبیت و مقبولیت خاصی‌ نزد هواداران دارد، همچنین مسئولان این باشگاه جایگاه خاصی‌ برای او قائل هستند. مسئولان  اوساسونا معتقدند قرار داد نکونام به گونه‌ای بوده که مربوط به «کل زندگی»‌ است یعنی‌ او می تواند تا ۳۷، ۳۸ سالگی در این تیم بازی‌ کند و جدایی این بازیکن برای باشگاه و هواداران بسیار سخت خواهد بود اما این بازیکن دوست دارد در ایران و یا کشور‌های نزدیک به ایران بازی‌ کند.جواد و پدرش خواهان انتقال او به باشگاه استقلال هستند اما مسائلی‌ در این مورد باید حل و فصل شود ضمن اینکه در حال حاضر چیزی معلوم نیست و بازیکن ایرانی شاغل در لیگای اسپانیا پیشنهاد‌هایی‌ از کشور‌های عربی‌ و ترکیه دارد. مثلا الغرافه به طور جدی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بود ولی‌ خود جواد تمایلی به انتقال به باشگاه قطری نداشت.»
در مورد قرار داد جواد نکونام  می گوید:«در یکی‌ از بند‌های این قرار داد ذکر شده است که اگر باشگاهی قادر به پرداخت ۲٫۵میلیون یورو برای این بازیکن باشد به صورت توافقی جدایی صورت می‌گیرد. استقلال در پرداخت این مبلغ با مشکل مواجه بود اما از آنجایی که نکونام به این انتقال تمایل زیادی داشت مذاکراتی انجام شد که طی‌ آن باشگاه اوساسونا مبلغ ۱ میلیون یورو تخفیف داده است و در صورت پرداخت باقی مبلغ این انتقال انجام خواهد شد. در مورد اینکه این مبلغ را باشگاه خواهان این بازیکن پرداخت کند یا خود نکونام توافقی است که باید بین جواد نکونام و باشگاه جدیدش صورت بگیرد.باشگاه اوساسونا از مبلغ زیادی صرف نظر کرده و خواهانه این است که همه چیز به طور دوستانه انجام شود و باید تا اخره هفته برای انجام این انتقال منتظر ماند.»

این درحالی است که مدیر تیم اسپانیایی در جدیدترین اظهار نظرش گفته باشگاه ما توان پرداخت هزینه های مربوط به نگهداری نکونام را ندارد و این بازیکن اگر جدا شود ما سالانه بیش از ۳ میلیون یورو سود کرده ایم! نکونام گرانترین بازیکن حال حاضر اوساسوناست.

۴۱۲۵۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.