مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در دولت‌های نهم و دهم؛ سرپرست روابط عمومی شورای‌عالی فضای مجازی شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

سیدمحمد حسین‌پور، مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات در دولت‌های نهم و دهم، سرپرست روابط عمومی شورای عالی فضای مجازی شد.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، وی از ابتدای دولت نهم وارد وزارت ارتباطات شد و در دو سال اول به عنوان رئیس دفتر وزیر وقت -محمد سلیمانی- و در شش سال پس از آن به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارتخانه در زمان محمد سلیمانی، رضا تقی پور، علی نیکزاد و محمدحسن نامی، در این وزارتخانه مشغول به کار بوده است.

این دوران به سبب بازتعریف غلط از مفهوم رسانه و دسته‌بندی سیاسی و سلیقه‌ای رسانه‌ها به خودی و غیرخودی، پرچالش‌ترین تجربه رسانه‌ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به ارمغان آورد.

براساس این گزارش، وی خردادماه امسال، همزمان با آخرین روزهای دولت دهم و پس از اوج‌گیری رقابت‌های انتخاباتی، در گفتگویی اعلام کرد که شخص وزیر وقت ارتباطات، پس از مقاومت بسیار بسیار، با درخواست استعفای او موافقت کرده است.

پیش از این و در زمان فعالیت مهدی اخوان بهابادی بعنوان دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، محسن مروجی، مسئولیت روابط عمومی عالیترین دستگاه متولی سیاستگذاری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را بر عهده داشت که با انتصاب دکتر واعظی بعنوان سرپرست این شورا و مرکز، از سوی حسن روحانی، شانزدهم مهرماه سال جاری، اعلام شد طی حکمی از سوی محمدحسن انتظاری، مشاور عالی وقت سرپرست مرکز ملی و دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، مهندس مجید کاظمی‌نژاد به سمت " مدیر روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی" منصوب شده است.

لازم به ذکر است که هفته قبل، "علی اکبر جابری مقدم" به سمت "معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و منابع انسانی" مرکز ملی فضای مجازی منصوب شده بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.