مدیر عامل راجرز در مقابل مشترکان به زانو افتاد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اختلالات چند ساعته ارتباطات صوتی و پیامکی اپراتور بی‌سیم راجرز در کانادا، این شرکت را توئیت‌باران کرد و مدیر عامل آن را در مقابل مشترکان به زانو انداخت.
 
 
به گزارش تسنیم، اپراتور سیار راجرز کانادایی دو روز قبل شبکه بی‌سیم‌اش در این کشور دچار اختلال و قطعی شد و بسیاری از مشترکانش را تحت تأثیر قرار داد تا جاییکه بسیاری از ارتباطات صوتی و پیامکی شبانه این اپراتور در آن روز به مقصد نرسید.
در حالیکه قطعی شبکه این اپراتور سبب اختلالی در سرویس‌های دیتا نشد اما وسعت اختلالات تا اندازه‌ای بود که بسیاری از کاربران از آن ابراز نارضایتی کردند و شبکه‌های اجتماعی را از پیام‌های خود که بعضا کنایه نیز در آن‌ها نهفته بود، پر کردند.
این اتفاق غیر مترقبه سبب شد که ندیر محمد رئیس و مدیر عامل این اپراتور ارتباطی عنوان کرده که با بررسی‌های انجام گرفته، مشخص شد که مشترکان راجرز به هیچ‌وجه نمی‌توانند این اختلالات را درک و هضم کنند و چنین اختلالاتی برای‌شان بسیار گران بوده است.
وی همچنین گفته است که دو روز قبل (چهارشنبه) در مواجه شدن با چنین مشکلی، مسئولان فنی و تکنسین‌ها به سرعت مشغول کار شدند تا سرویس‌ها را به حالت اولیه بازگردانند که رفته رفته همین شد و کل مشکل در بعد از ظهر چهار شنبه رفع شد.
او همچنین از صمیم قلب از مشترکان این اپراتور مخابراتی بابت مشکل ایجاد شده در سیستم فنی عذرخواهی و از صبر و شکیبایی مشترکانش تشکر کرد.
البته باید این را هم گفت که مدیر این اپراتور در مواجه شدن با توئیت‌های سنگین سرشار از گله و شکایت، پا پیش گذاشت و حاضر به عذرخواهی از مشترکانش شد.
با توجه به اینکه بخشی از مشکلات به شبکه فیدو (دیگر اپراتور ارتباطی سیار) نیز سرایت کرده بود، هر دو اپراتور اعتبار یک روز را به حساب کلیه مشترکانی که هزینه استفاده از سرویس را در انتها می‌پردازند، اضافه خواهند کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.