مدیر عامل سایپا خبر داد افزایش تنوع محصولات سایپا

فروردین ۱۴۰۳

مدیر عامل سایپا خبر داد افزایش تنوع محصولات سایپا

مدیر عامل سایپا خبر داد
افزایش تنوع محصولات سایپا

ممتازنیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه‌ریزی برای افزایش تنوع و تولید محصولات تازه خبر داد.

سعید مدنی ، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تحقیق و توسعه محصولات آغاز و با استفاده از توان داخلی محصولات تازهی طراحی و به بازار عرضه خواهد شد به‌گونه‌ای که امسال سه محصول تازه وارد بازار می‌شود.
وی ادامه داد: سال آینده نیز حداقل چهار خودروی تازه با همکاری شرکای خارجی و یک محصول کاملاً داخلی که توسط متخصصان گروه خودروسازی سایپا طراحی شده، تولید و عرضه خواهد شد.
مدنی کمبود نقدینگی را یکی از مشکلات پیش روی تحقیق و توسعه دانسته و اظهار کرد: با کاهش نقدینگی و عدم پرداخت تسهیلات مناسب از سوی بانک مرکزی، در حوزه تحقیق و توسعه با مشکلات بسیاری روبرو شدیم با این حال قدمهای مثبتی نیز در این زمینه برداشته شده است.
وی ادامه داد: در دنیای امروز تنوع محصول و کیفیت حرف اول را در رقابت زده و تولیدکننده‌ای موفق خواهد بود که در این دو عرصه موفق باشد. در این زمینه با استفاده از توان متخصصان داخلی و استفاده از دانش جهانی و همچنین جذب سرمایه‌گذاری خارجی می‌توان در جهت تولید محصولات تازه گامهای مثبتی برداشت.
به گزارش ایسنا،مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا دربارهٔ وضعیت صنعت خودرو، اظهار کرد: با توجه به خودباوری ملی و در صورت همکاری نهادهای مختلف مرتبط با صنعت و تولید می‌توان آینده خوبی را برای صنعت استراتژیکی چون صنعت خودرو انتظار داشت.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.