مدیر عامل مخابرات: تغییر و تعدیل تعرفه‌های مخابراتی قطعی است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیر عامل مخابرات ایران: تغییر و تعدیل تعرفه‌های مخابراتی قطعی است درآمد عملیاتی شرکت مخابرات ایران طی دو ماه اوّل سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل علی رغم عدم تغییر در تعرفه‌های مخابراتی، ۱۷ درصد رشد داشته است.
 
 
پور رنجبر – مدیر عامل شرکت مخابرات ایران – با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته‌ایم در کل کشور به همه اهداف تعیین شده کمی و کیفی در بخش‌های تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت دست یابیم، به نحوی که در بیشتر استانها از برنامه جلو باشیم. 
وی افزود: علاوه بر واگذاری خدمات مخابراتی به مردم و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده، برنامه هم کدی تلفن ثابت در بعضی استان‌ها نظیر استان قم و استان مرکزی به طور کامل اجرا شده و در بعضی استانها هم در حال اجراست. 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، در خصوص افزایش تعرفه‌های مخابراتی گفت: تغییر و تعدیل تعرفه های مخابراتی قطعی است. براساس مصوبات شورای محترم رقابت و دستورالعمل تعرفه گذاری ابلاغی به این شرکت با هماهنگی سایر دستگاههای ذیربط اقدام لازم به عمل خواهد آمد و تعرفه‌ها در بعضی از فواصل بین استانی کمتر از وضع موجود و در بعضی فواصل دیگر تغییر خواهد یافت. بنابراین تعدیل تعرفه خواهیم داشت تا تغییر تعرفه. 
پور رنجبر، توسعه خدمات ارزش افزوده در تلفن ثابت و همراه، واگذاری به روز خدمات مخابراتی، مشتری مداری، اجرای پروژه تغییر و تحول و تشکیل شرکت ارتباطات ثابت را از دیگر برنامه‌های اجرایی و عملیاتی در سال جاری ذکر کرد و افزود: شرکت مخابرات ایران همراه با توسعه جهانی ارتباطات و فناوری اطلاعات به تجهیز شبکه مخابراتی کشور با فناوری‌های نو اقدام کرده و در حال حاضر تجهیزات خریداری شده در اکثر استان‌ها در حال نصب و راه اندازی است. 
وی اظهار امیدواری کرد که همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تلکام در مهر ماه سال جاری از دهها طرح تازه مخابراتی بهره برداری شود. 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.