مدیر عامل همراه اول همچنان در پست خود باقی ماند

۰۸خردادماه، ایسنا- تغییر مدیرعامل همراه اول که پیش از این به واسطه مدیرعامل مخابرات ایران احتمال آن تائید شده بود، منتفی شده است.

داود زارعیان در این باره اظهار کرد: مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار جابه‌جا نخواهد شد.

وی در توضیح بیشتر در این زمینه یادآور شد: قرار بر آن است که تعداد اعضای هیات مدیره این شرکت از پنچ نفر به هفت نفر افزایش پیدا کند اما در مدیرعاملی این شرکت تغییری نخواهیم داشت و آقای صدوقی به سبب عملکرد خوبی که داشته‌اند در سمت خود خواهند ماند.

گفتنی است چندی پیش مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در نشستی خبری از احتمال تغییراتی در شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات ایران خبر داده و در پاسخ به سوالی که دربارهٔ‌ی تغییر مدیران عامل شرکت‌های همراه اول و مخابرات استان تهران مطرح شد، گفت: بعید نیست که چنین اتفاقی بیفتد اما همه موارد به نظر هیات مدیره بستگی خواهد داشت، در حال حاضر در شرکت ارتباطات سیار پنج نفر حضور دارند اما لازم است تعداد اعضای هیات مدیره این شرکت به هفت نفر برسد که ممکن است در تیم تازه بعضی از اعضای قبلی تغییر کنند.

وی ادامه داد: به واسطه‌ی همین تغییرات ممکن است در هیات مدیره استان تهران نیز تغییراتی ایجاد شود و بعضی از مدیران ارتباطات سیار در این مجموعه به کار گرفته شوند. اما درنهایت تصمیم با هیات مدیره خواهد بود.

به دنبال این صحبت‌های مظفر پوررنجبر هفته قبل مدیر عامل مخابرات استان تهران نیز تغییر کرد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.