مدیر فرهنگی دانشگاه لرستان خبر داد: تشکیل حلقه دانشجویی طنزپردازان دانشگاه

49-67.jpg

مدیر کل فرهنگی دانشگاه لرستان گفت: یکی از راه‌های تقابل با تهدیدات نرم دشمنان بکارگیری زمینه‌های مختلف هنری است که ‌بین سایر هنرها زبان طنز می‌تواند اثرگذاری بیشتری را در برداشته باشد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حامین احمدی در جمع خبرنگاران از تشکیل حلقه دانشجویی طنزپردازان متشکل از ۱۰۰ دانشجوی طنزپرداز حرفه‌ای و آماتور دانشگاه لرستان خبر داد و افزود: حلقه طنزپردازان دانشگاه لرستان شامل یک گروه یک‌صد نفره آماتور و حرفه‌ای از دانشجویان این دانشگاه است که به‌دنبال ارائه نقد سالم از عملکرد مسئولان و فضای دانشجویی و دانشگاهی با زبان طنز و به دور از هرگونه توهین، لودگی و هجو است.

احمدی ادامه داد: آثار طنز خلق شده توسط این گروه علاوه بر انتشار در گاهنامه کاکتوس دانشگاه لرستان که با مضمون طنز منتشر می‌شود در سایر نشریات دانشجویی این دانشگاه منتشر می‌شوند.

مدیر کل فرهنگی دانشگاه لرستان بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری نشست‌های تخصصی و هم‌اندیشی در زمینه نقد، نقادی و طنزپردازی، نشر و ترویج آثار طنز دانشجویی در قالب نشریه و کتاب و اجرای جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی استانی و کشوری از جمله برنامه‌هایی است که برای تقویت هرچه بیشتر حلقه طنزپردازان این دانشگاه پیش‌بینی شده است.

‌احمدی با بیان اینکه این حلقه در قالب طنز تصویری و مکتوب فعالیت می‌کند، یادآور شد: زبان طنز می‌تواند فضای شادابی، پویایی و نشاط را در فضای دانشگاه رقم بزند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.