مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه: ترکیب نهایی تیم بزودی مشخص می شود

‘ یدالله کارگر پیشه’ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر قرارداد برخی از بازیکنان سال قبل و چند بازیکن جدید نهایی شده است و امیدواریم در فرصت باقی مانده ترکیب نهایی تیم را کامل کنیم.

وی اظهارداشت: خوشبختانه پس از مذاکراتی که با سعید معروف داشتیم حضور وی در ترکیب تیم والیبال ارومیه قطعی شده است و این بازیکن چند روز قبل قراردادی یک ساله با تیم شهرداری ارومیه منعقد کرده است.

کارگرپیشه گفت: سعید معروف از بازیکنان بنام و با تجربه کشور است و حضور وی در هر تیمی می تواند انگیزه سایر بازیکنان را بالا ببرد.

وی گفت: معروف هم اکنون به همراه تیم ملی کشور برای انجام چند دیدار دوستانه و چند جانبه در کشورهای روسیه و لهستان بسر می برد.

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: قرارداد چند بازیکن فصل گذشته نیز تمدید شده است و در صددیم با جذب بهترین بازیکنان، با تمام توان در رقابت های فصل جاری حضور یابیم.

وی از حضور دراگان جورجویچ سرمربی صربستانی در ارومیه خبر داد و گفت: قرار دادنهایی این مربی با تجربه صربستانی با باشگاه شهرداری ارومیه بسته شده است و هم اکنون در حال گزینش و انتخاب بازیکنان تیم هستیم.

کارگرپیشه در خصوص انتخاب بازیکنان گفت: جورجویچ لیستی از بهترین بازیکنان ایران را تهیه و در اختیار ما گذاشته است که خوشبختانه اغلب این اسامی نفراتی هستند که ما نیز بر روی آنان نظر مساعد داشتیم.

وی ادامه داد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید تمرینات آمادگی تیم از پانزدهم مرداد ماه در ارومیه آغاز می شود چرا که در فرصت باقیمانده تا آغاز فصل مسابقات باید بتوانیم بازیکنان را از نظر هماهنگی تیمی و آمادگی جسمی به اوج برسانیم.

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: بر اساس اعلام فدراسیون والیبال بیست و ششمین دوره لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور از مهر ماه امسال آغاز می شود.

۷۱۲۶/۵۸۱/ت

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۵۵۰۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.