مدیر مسئول روزنامه کیهان:گفتنی‌ها دربارهٔ “امیرحسین فردی‌” پایانی ندارد

۰۷اردیبهشت،

گفتنی‌ها دربارهٔ “امیرحسین فردی‌” با توجه به سابقه بیست‌و چند ساله وی در سمت سردبیری مجله کیهان بچه‌ها پایانی ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران حاضر در محل مراسم تشییع پیکر “امیر حسین فردی”؛‌”حسین شریعتمداری‌”، مدیر مسئول روزنامه کیهان در قالب سخنرانی در مراسم تشییع پیکر “امیرحسین فردی‌” گفت: گفتنی‌ها دربارهٔ “امیرحسین فردی‌” پایانی ندارد.

وی افزود: بعد از بیست‌وچند سال “فردی در مجله کیهان بچه‌ها وی به خط قانونی بازنشستگی رسیده بود، ما می‌دانستیم که جدایی از کیهان بچه ها برای وی آسان نیست و او هم می دانست که این امر برای ما هم دشوار است، به او گفتم: می‌خوای بری؟ گفت: قانون اینو می‌گه. گفتم: ولی سکه کیهان بچه‌ها رو به نام تو ضرب کردند؟ با لطافتی آمیخته با ملاحت‌ گفت: باز هم ضرب و تقسیم.
“محسن مومنی‌شریف”: چاره‌ای نداریم.
همچنین “محسن مومنی شریف، مدیر حوزه هنری گفت: چاره‌ای نداریم تسلیم قضا و مشیت الهی هستیم و انشاالله با رحمت خدا جای “خالی‌امیر‌خان” در روزگاری که به آن نیاز داریم پر‌شود.
وی در قالب یک نکته اظهار داشت: شخصیت “امیرحسین فردی‌” والا و مکرم بوده تا حدی که بقیه عناوین در مقابل آن کوچک است، “فردی‌” انسانی خود‌ساخته و متخلف‌ به اخلاق بود.
مدیر حوزه هنری تصریح کرد: “فردی‌” به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن تعصب داشته و به این آرمان ها وفادار بوده و به خاطر منش خود از همه طیف ها دوستانی داشت و به رهبری انقلاب عشق می ورزید./رم


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.