مدیر پاری سن ژرمن مذاکره با دو بازیکن رئال مادرید را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری ها، چندی پیش در رسانه های فرانسه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ‘ناصر الخلیفه’ رییس باشگاه پاری سن ژرمن خواهان به خدمت گرفتن این دو بازیکن رئال مادرید است.

اما ‘لئوناردو’ در این باره گفت: الخلیفه یا هیچیک از اعضای دیگر باشگاه با این دو بازیکن صحبت نکرده اند. بین باشگاه ها در مورد انتقال بازیکنان مناسبات خاصی برقرار است.

وی با وجود این تصدیق کرد، هیگوآین آرژانتینی که جایگاه خود در تیم رئال مادرید را به ‘کریم بنزما’ داده است، مورد توجه سران باشگاه پاری سن ژرمن قرار دارد.

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن افزود: مذاکرات ما ادامه دارد. نه فقط در مورد او بلکه در بازار جهانی. ما می توانیم با ۱۵ هزار بازیکن مذاکره کنیم در نهایت به هیچ نتیجه ای نرسیم. ولی اگر رئال مادرید تصمیم فروش نداشته باشد، هیگوآین وارد بازار نخواهد شد. شرط ترخیص او ۱۵۰ میلیون یورو است. کاری که از دست ما بر می آید، پرداخت این مبلغ است.

مالکان باشگاه پاری سن ژرمن که یک شرکت سرمایه گذاری قطری است، در سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرد اما لئوناردو انتخاب فهرستی از بازیکنان برای خریدهای جدید تابستانی را رد کرد و اظهار داشت: نتایج همه چیز را روشن می کند. باشگاه مالک قدرتمندی دارد اما این اولی، دومی یا سومی در لیگ است که تغییرات آینده را مشخص می کند.

پاری سن ژرمن در حال حاضر و با توجه به یک بازی باقی مانده، در فاصله سه امتیازی با مونتپولیه صدرنشین لیگ دسته یک فرانسه قرار دارد.

این تیم با تیم سوم جدول یعنی لیل نیز دو امتیاز فاصله دارد و برای کسب سهمیه حضور در مسابقات سال آینده لیگ قهرمانان اروپا باید به عنوان یکی از دو تیم نخست لیگ، فصل را به پایان برساند.

۹۱۲۶**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۶۵۶۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.