مدیر کل دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد منصوب شد

۲۴م دیماه ،

با حکمی از سوی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر کل دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، محمدصادق مهدوی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و تازه دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی اظهار داشت: یکی از مهمترین و حساس‌ترین بخش‌های هر نهاد و دستگاهی، آموزش نیروی انسانی است.

وی بازآموزی نیروی انسانی و آموزش مهارت‌های خاص به کارکنان را از وظایف دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی برشمرد و گفت:‌ آموزش علوم تازه در رشته‌های مرتبط با کار اشخاص در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

مهدوی تصریح کرد: امیدوارم دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی طرح‌های تازهی که هزینه ساز نباشد و منشاء تحولات عظیمی در دانشگاه آزاد اسلامی شود را اجرا کند.

در ادامه این مراسم محبوبه رحمانی مدیر کل دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی با بیان اینکه نیروی انسانی از مسایل بسیار مهم در جامعه کنونی است، اظهار داشت:‌ درصدد هستیم دانشگاه آزاد به سمت توانمندسازی نیروی انسانی در جهت کارآیی و اثربخشی قدم بردارد.

رحمانی با بیان اینکه به اعتقاد مقام معظم رهبری دانشگاه صرفاً‌ محل ارائه علوم نیست،‌ بلکه محل تعالی فرهنگ،‌اخلاق و انسان سازی است، گفت:‌ همسو با دغدغه‌های مقام معظم رهبری و رییس دانشگاه آزاد گام بر می‌داریم و به سمت دانش افزایی و اثربخشی توام با کیفیت حرکت می‌کنیم.

پیش از این عبدالرضا شاه محمدی مدیریت دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی دانشگاه را بر عهده داشت که در این مراسم از زحمات وی قدردانی شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.