مدیر کل فرهنگی وزارت علوم خبر داد: برگزاری چهارمین همایش «رویش» در دانشگاهها

۲۱ام بهمن ،

4-3.jpg

مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: به منظور تشویق و تداوم فعالیت های کانونی، چهارمین همایش کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور با عنوان «رویش» برگزار می گردد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، جلیل دارا افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری به عنوان مجموعه ای جوان، خودجوش و اندیشمند به سبب بهره مندی از پشتوانه عظیم استعدادها و توانایی های جوانان فرهیخته این مرز و بوم، از جایگاهی ویژه در میان دانشگاهیان برخوردار می باشند.

وی افزود: این نهادها به عنوان رکنی کارآمد و تاثیرگذار در شکل گیری فعالیت های گروهی و جامعه پذیری دانشجویان مطرح شده‌اند و هم اکنون به عنوان یکی از مهم ترین مراکز فعال دانشجویی در زمینه اجتماعی، فرهنگی و هنری در دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی به ایفای نقش می پردازند.

دارا بیان کرد: این همایش در دو بخش ارائه آثار و دستاوردهای کانونی به صورت تخصصی و بخش نمایشگاهی با هدف زمینه سازی تقویت فعالیت‌های جمعی دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی، دینی، اجتماعی، هنری، ادبی و علمی و شناخت و معرفی استعداد‌ها و خلاقیت‌های موجود در کانون‌ها برگزار می‌شود.

مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: در طول برگزاری همایش، غرفه‌هایی به هریک از دانشگاه‌های کشور متناسب با تعداد کانون‌های فعال فرهنگی‌هنری و اجتماعی آن دانشگاه اختصاص می‌یابد که در این غرفه‌ها، هر یک از دانشگاه‌ها می‌توانند دستاوردهای کانونی، فعالیت‌های فرهنگی و برنامه‌های نو و خلاقانه خود را به معرض تماشا بگذارند و دراختتامیه همایش نیز به بهترین غرفه‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

به گفته دارا، تعداد آثار رسیده به دبیرخانه ۴۵۳ اثر است که ازاین تعداد ۴۲ اثر بعنوان آثار اجرایی می باشد و زمان افتتاحیه همایش نیز ششم اسفند ماه و اختتامیه هشتم اسفند ماه سال جاری دردانشگاه صنعتی امیرکبیر خواهدبود .

گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشترمی توانند به پایگاه اینترنتی www.kanoonha.net مراجعه نمایند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.