مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی: بیش از ۵۰ پروژه سر پوشیده در حال احداث است

۳۰م آذر ،

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: ۵۱ پروژه سر پوشیده در استان در حال احداث است.

علی روشن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: ۵۱ پروژه سرپوشیده و ۱۹ پروژه روباز با سرانه ۲۸ سانتی متر مربع به ازای هر نفر در استان، در حال احداث است.

وی بیان کرد: در حال حاضر با وجود ۱۳۴ مکان ورزشی در استان سرانه فضای ورزشی به ازای هر یک نفر ۴۶ سانتی متر مربع است.

روشن عنوان کرد: ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و سالن شش هزار نفری بجنورد و احداث پروژه های روستایی، سالن دو هزار نفری شهرستان اسفراین و سالن سه هزار نفری شهرستان شیروان از مهمترین پروژه های این حوزه است.

وی ادامه داد: عملیات احداث سالن دو هزار نفری شهرستان اسفراین از سال ۸۹ آغاز و در حال حاضر این پروژه بیش از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی افزود: سالن سه هزار نفری شهرستان شیروان نیز با بیش از ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی ،در سال ۸۹ کلنگ زنی شده است.

روشن گفت: ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان بجنورد نیز از سال ۸۶ آغاز شده و بنا بر اعلام پیمانکار این پروژه و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با ذکر این که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان بجنورد ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ادامه داد: تاکنون ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی جهت احداث این پروژه تخصیص یافته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.