مذاکرات ایران و نیکاراگوئه در سه حوزه همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و پارلمانی بود

۱۸فروردین۱۳،

norouzifard (9 of 9)-1-1.jpg

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و کشور انقلابی نیکاراگوئه در سه حوزه‌ اصلی اقتصادی، سیاسی در حوزه بین‌الملل و همکاری های بین پارلمانی بود که مذاکراتی بسیار سودمند و مفید برای هر دو طرف بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) علی لاریجانی که پس از ملاقات با رییس مجلس نیکاراگوئه در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، ضمن تشکر از حضور رییس مجلس نیکاراگوئه، اظهار کرد: حضور رییس مجلس کشور انقلابی نیکاراگوئه که به دعوت جمهوری اسلامی ایران به کشورمان آمده است سبب مسرت و خوشحالی ما شده است. امیدواریم سفر ایشان آغاز فصل تازهی در روابط بین ایران و نیکاراگوئه باشد و در زمینه های مختلف و همکاری‌های بین دو کشور گشایشی ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، رنه نونه ریییس مجلس نیکاراگوئه نیز طی سخنانی تصریح کرد: این سفر به دعوت مجلس جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و امیدواریم بتوانیم مذاکرات مثبتی را برای پیشبرد اهداف دو کشور انقلابی ایران و نیکاراگوئه انجام دهیم.

وی اظهار امیدواری کرد که در سال جاری شاهد سفر هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به کشور نیکاراگوئه باشیم و تاکید کرد: لازم است مراتب تشکر و قدردانی خود را از ملت، مجلس و دولت جمهوری اسلامی ایران ابراز کنم و مذاکرات صورت گرفته را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که شاهد بخش دیگری از مذاکرات در کشور نیکاراگوئه باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.