مذاکرات تأثیری بر حذف شعار “مرگ بر آمریکا” ندارد

اردیبهشت ۱۴۰۳

قائم مقام قائم مقام معاون سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: شعار “مرگ بر آمریکا” از نکاتی است که از سوی امام خمینی (ره) برای دانشجویان نهادینه شده و کسی نمی‌تواند به طور دستوری این شعار را از حذف کند.

“عباس شیر اوژن” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مذاکرات ایران و آمریکا هیچ تأثیری بر حذف شعار “مرگ بر آمریکا” ندارد، اظهار داشت: ایران در چارچوب مذاکرات ۵+۱ به دنبال گرفتن حقوق خود است.

وی افزود: در قبل نیز ایران همزمان با مذاکرات با آمریکا به شعارهای ضد استکباری خود ادامه داده و در حال حاضر نیز این شعار پابرجا است.

قائم مقام قائم مقام معاون سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اذعان داشت: آنچه از فضای دانشجویی به نظر می‌رسد، تأکید دانشجویان به شعار “مرگ بر آمریکا” بوده که نشان از اعتقاد آن‌ها به واقعیت این شعار است.

شیراوژن با تأکید بر بینش صحیح دانشجویان در مسائل روز تصریح کرد: دانشجویان در مراسم امسال بزرگداشت ۱۳ آبان با شور و نشاط بیشتری شرکت خوهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: شعار “مرگ بر آمریکا” از نکاتی است که از سوی امام خمینی (ره) برای دانشجویان نهادینه شده و کسی نمی‌تواند به طور دستوری این شعار را از حذف کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.