مذاکره با کیت بلنشت برای ایفای نقش یک باستان شناس

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

کیت بلنشت بازیگر استرالیایی برنده جایزه اسکار مذاکره برای نقش آفرینی در فیلم ˝ نقب˝ به کارگردانی سوزانه به یر فیلمساز دانمارکی را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین ،” حفاری” درامی است دربارهٔ یکی از مهم ترین یافته های باستان شناسی بریتانیا یعنی گورستان های ساتن هو که به یر بانوی فیلمساز دانمارکی که برای ساخت فیلم ” در دنیایی بهتر” برنده جایزه اسکار فیلم خارجی شد، کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

مویرا بافینی که نگارش فیلمنامه فیلم های شاخصی چون ” تامارا درو” و ” بیزانتیوم” را بر عهده داشته ، فیلمنامه ” حفاری” را نوشته است.این فیلمنامه اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته جان پرستن و به داستان حفاری های منطقه ساتن هو می پردازد.حفاری هایی که در سال های ۱۹۳۸ و ۳۹ صورت گرفت و گورستان هایی تاریخی متعلق به قرن ششم میلادی در آنها یافت شد.

بلنشت که نزدیک به چهل روز پیش برای ایفای نقش در فیلم ” جازمین غمگین” ساخته وودی آلن برای دومین بار برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد، قرار است در این فیلم نقش ادیت پرتی یک باستان شناس آماتور را ایفا کند که با اطلاعات تصادفی اش از عوامل اصلی انجام این حفاری ها بود.

رمان پرستن در سال های جنگ جهانی دوم از پرفروش ترین کتاب های بریتانیا بود.گفته می گردد ” حفاری” با روایتی چند لایه و لحنی احساسی ، فیلمی است در مایه آثاری چون ” باقیمانده روز” و “زندگی و مرگ” .این فیلم اواخر سال ۲۰۲۴ کلید می خورد.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.