مذاکره موتلفه با جبهه پایداری برای ائتلاف

۰۵اردیبهشت،

عسگر اولادی گفت: تشکل‌هایی همانند موتلفه اسلامی پنج نامزد داشتند که به یک نفر تقلیل یافت همچنین جبهه پیروان ولایت هشت نفر نامزد داشت که به سه نفر کاهش یافت و در این مورد با جبهه پایداری انقلاب هم مذاکره کردیم و خواهیم کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، حبیب‌الله عسگراولادی شامگاه چهارشنبه در حاشیه همایش ملی سبک زندگی که با همکاری کمیته امداد امام خمینی مازندران و دانشگاه مازندران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ائتلاف با محوریت جامعتین را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: من خادم آنجا هستم.

وی افزود: تشکل‌هایی همانند موتلفه اسلامی پنج نامزد داشتند که به یک نفر تقلیل یافت همچنین جبهه پیروان ولایت هشت نفر نامزد داشت که به سه نفر کاهش یافت و در این مورد با جبهه پایداری انقلاب هم مذاکره کردیم و خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: می‌خواهیم هر کس که اصولگرا است و قبول دارد که هر کس مقبولیت بالا داشت بقیه به نفع‌اش کنار بروند، بیایند و در مجموعه حضور داشته باشند و یک تیم شویم چون ما به یک تیم احتیاج داریم.

وی بیان داشت: حتی آن کسی که نمی‌خواهد رئیس جمهور شود بیاید و در تیم حضور داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد خاطرنشان کرد: جامعتین نمی‌خواهند مصداقی معرفی کنند اما اگر ما مصداق حساب شده‌ای را خدمت‌شان ببریم ممکن است که تائید کنند.

عسگراولادی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسیده بود آیا هاشمی رفسنجانی در انتخابات حضور پیدا می‌کند یا نه، گفت: من علم غیب ندارم اما او خودش می‌گوید که نمی‌آیم ولی فرزندان و اطرافیانش امید می‌دهند که در آینده حضور یابد اما من دراین زمینه با او ملاقاتی نداشتم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.