مذاکره نهایی با ویسی یکشنبه برگزار می‌شود

مذاکره نهایی با ویسی یکشنبه برگزار می‌شود

 

شنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۰:۱۱

مهر: محمد جمشیدی در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید برای تیم فوتبال پیکان گفت: فردا یکشنبه نشست نهایی را با عبدالله ویسی خواهیم داشت و بسیار امیدواریم که با توافق طرفین، قرارداد نهایی بین باشگاه پیکان و این مربی جوان امضا شود.

وی با بیان اینکه بحث سرمربیگری ویسی در تیم پیکان تمام شده است، اضافه کرد: ویسی مربی جوان، بادانش، بی‌حاشیه و از همه مهم‌تر سالمی است که بدون دلال و مسائل این چنینی کار می‌کند. این موضوع مهمی است که باعث می‌‍شود تیم در آرامش کارش را برای موفقیت پیش ببرد.

سرپرست باشگاه پیکان در مورد اینکه هدف از جذب ویسی این است که تیم فوتبال این باشگاه عملکردی مانند صبا و نفت در فصل جاری داشته باشد، تاکید کرد: ما وقتی هزینه می‌کنیم، دوست داریم نتیجه بگیریم. شاید از روز اول به فکر قهرمانی در لیگ نباشیم اما دوست داریم پیکان در فصل آینده عملکردی مانند تیم‌ صبا در لیگ یازدهم داشته باشد.

جمشیدی همچنین در پایان گفت: یکی از اهدافمان برای فصل پیش رو حضور موفق در مسابقات جام حذفی است و امیدواریم در این مسابقات بتوانیم به هدف بزرگمان که کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، دست یابیم که این اتفاق با برنامه‌ریزی باشگاه و هدایت ویسی دور از دسترس نیست.

تیم فوتبال پیکان در پایان رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول به عنوان تیم نخست گروه «الف» جواز حضور در لیگ بر‌تر را کسب کرد. مسئولان باشگاه پیکان هفته گذشته پس از نشست با فرهاد کاظمی، با این مربی به توافق نرسیده و به همکاری خود با وی پایان دادند.

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.