مذاکره پنهانی پرسپولیسی‌ها با سه بازیکن صبا

۲۸م آذر ،

محمدرضا کشوری‌فرد تصریح کرد: واقعا متاسفم از اینکه برخی باشگاه‌ها صرفا برای راحت‌طلبی و اینکه بدون دردسر تیم خود را تقویت کنند، اقدام به مذاکرات پنهانی با بازیکنان شاخص دیگر تیم‌ها می‌کنند.

وی اظهار داشت: این دور از انصاف است که ما در فضای حساس نقل و انتقالات لیگ برتر از طریق قانونی و حفظ احترام بازیکنان و باشگاه‌های آنها به دنبال جذب مهره‌های موردنظر خود باشیم، اما برخی باشگاه‌ها به راحتی آب خوردن بازیکنان ما را وسوسه می‌کنند.

به گزارش فارس ، سرپرست باشگاه صبای قم از اینکه باشگاه پرسپولیس بدون هماهنگی با باشگاه صبای قم باب مذاکره را با سه مهره کلیدی این تیم باز کرده است، ابراز ناراحتی کرد و ابراز داشت: به جای اینکه به تیمی مانند صبا که امسال نماینده و اعتبار فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است کمک کنند، سعی می‌کنند به ما ضربه زده و تیم ما را تضعیف کنند.

وی با اشاره به سه بازیکن شاخص تیم صبای قم که پرسپولیسی‌ها با آنها مخفیانه وارد مذاکره شده‌اند، اضافه کرد: میلاد نوری، دیوید ویکوم و فرید کریمی نفراتی می باشند که ما صد در صد در نیم فصل دوم لیگ برتر به آنها نیاز داریم و حتی این بازیکنان با صبا قرارداد دارند، اما پرسپولیس بدون دلیل و هماهنگی باشگاه، به آنها پیشنهاد داده است و این کار اخلاقی و صحیحی نیست.

کشوری‌فرد یادآور شد: به زودی مسائل و مشکلات مالی تیم را حل می‌کنیم؛ در واقع یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود را برطرف کردن نیازهای مالی بازیکنان قرار داده‌ایم و شک نکنید که صبا در ادامه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شرایط بسیار خوبی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: تاکنون سهراب بختیاری‌زاده و میثم خسروی را براساس نیاز تیم با نظر کادر فنی جذب کرده‌ایم و تا فرصت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، چند بازیکن شاخص دیگر نیز جذب خواهیم کرد.

تیم فوتبال صبای قم در اولین بازی با حضور محمدرضا کشوری فرد به عنوان سرپرست جدید این باشگاه و جانشین محسن رمضان‌بیگی، مدیرعامل مستعفی صبایی‌ها روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه در جام حذفی به مصاف ابومسلم مشهد می‌رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.