مراجع از چه کاندیدایی حمایت می‌کنند؟

۰۵اردیبهشت،

این روزها شاهدیم که بعضی از کاندیداهای احتمالی یا حامیان آن‌ها دیدارها و گفت‌وگوهایی را با مراجع و علما دارند که ناخودآگاه این سوال را در ذهن‌ها ایجاد می‌کند که «آیا دیدار کاندیداها با مراجع به معنای حمایت مراجع از آن‌هاست؟»

به گزارش ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در این‌باره می‌گوید: دیدار ما با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به منزله حمایت از آن‌ها نیست. ما به همه نامزدها سفارش و نصیحت می‌کنیم که نه قول نامناسب بدهند، نه شعار کاذب بدهند و نه تخریب دیگران بکنند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی هم گفته است: ما اسم کسی را نمی‌بریم و هیچ وقت مصداق معین نمی‌کنیم ولی باید اوصاف را بگوییم. نامزد ریاست جمهوری باید فردی باشد بسیار روشن، از اوضاع سیاسی داخلی و خارجی و مشکلات داخلی اطلاع کامل داشته باشد و همچنین دارای سابقه درخشان در مدیریت باشد و صددرصد تابع ولی فقیه و قانون باشد.

هم‌چنین حضرت آیت‌الله سبحانی تاکید کرده است: ما حمایت از فرد خاصی نکرده، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد . ملت ایران خودشان هوشیارند و بهتر می‌توانند انتخاب کنند. ما فقط تذکری که به عقلمان می‌رسد به نامزدها عرض می‌کنیم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.