مراجع وعلما بازوان انقلاب و نظام هستند

خبرگزای آریا- امام جمعه قم با تاکید بر این که مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین و بزرگان حوزه همواره نظرات خیرخواهانه‌ای را مطرح می کنند، گفت: مراجع و علما بازوان انقلاب و نظام هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) در دیدار استاندار قم با تاکید بر این که مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین، حوزه علمیه و بزرگان حوزه همواره نظرات خیرخواهانه‌ای را مطرح می کنند، تاکید کرد: مراجع و علما بازوان انقلاب و نظام هستند.
وی با بیان این که باید شکرگزار نعمت اسلام و انقلاب اسلامی باشیم، گفت: هدف همه کسانی که در این قم عهده‌دار مسئولیتی هستند، خدمت به مردم و نظام است و امیدواریم که همه مسئولان همراه و همدل با هم، در راه رشد و اعتلای ام القرای جهان تشیع، تلاش خستگی‌ناپذیری داشته باشند.

تاکید بر تلاش مسئولان برای اجرای منویات رهبری
تولیت آستانه مقدسه  حضرت فاطمه معصومه(س)، پاسداری از خون شهدا و جامه عمل پوشاندن به وظایف را ازنکات ضروری برای مسئولان استان دانست و اظهارداشت: منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار همه مسئولان است و باید قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی برای عملی شدن این منویات در بخش‌های مختلف، تلاش وافری داشته باشند
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، خدمت در قم یک توفیق دانسته و افزود: آرزوی ما این است که مسئولان استان با هدف خدمت، از همه توان خود بهره بگیرند و هنگام پایان مسئولیت، کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارند.
وی با اشاره به این که طی سال‌های اخیر به خصوص در دولت نهم و دهم عنایت ویژه‌ای به شهر قم شده است، خطاب به استاندار قم گفت: شما دراستان علاوه بر این که نماینده دولت هستید، نماینده نظام نیز به شمار می‌روید و ما خود را موظف می‌دانیم که در راستای ایجاد فضای وفاق و همدلی در استان همکاری داشته باشیم.
تولیت آستانه مقدسه  حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به اجرای پروژه‌های مهم و زیربنایی در بخش‌های مختلف استان قم، خطاب به استانداریادآور شد: امروز فرصت خدمت پیش روی شما قرار داده شده و امیدواریم که همه پروژه‌ها و طرح‌های ناتمام، با درنظر گرفتن اولویت‌ها به سرانجام برسد.

*رهنمودهای مراجع و علما راهگشاست
در ابتدای این دیدار، کرم رضا پیریایی، استاندارقم به ارائه گزارشی از برنامه‌های خود در خصوص مسائل استان پرداخت.
وی با اشاره به جایگاه مراجع عظام تقلید، علما و بزرگان حوزه، تاکید کرد: توجه به رهنمودهای این بزرگان، در پیشبرد امور در سطوح استانی، ملی و بین‌المللی اهمیت بسیاری دارد.
پیریایی با اشاره به این که دیدگاه ما نسبت به شهر مقدس قم باید کلان باشد، افزود: شهر قم از حیث جمعیتی یک کلان شهر به شمار می‌رود، اما از جهت علمی و فرهنگی  یک جهان شهر محسوب می‌شود؛ بنابراین باید پرشتاب‌تر از گذشته در جاده پیشرفت حرکت کند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.