مراحل جذب هزار و۵۰۰ سهمیه استخدامی دستگاه های اجرایی کردستان عملیاتی می شود

۱۹م آذر ،

موسی مرادیانی شامگاه پنجشنبه در جلسه عملیاتی کردن اختیارات تفویض شده به استانداران در سنندج گفت: جذب و استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان گام مهمی در مسیر روند خدمات رسانی مناسب و مطلوب به مردم و روان سازی امورات اداری دستگاه های اجرایی است.

به گفته وی بکارگیری این تعداد نیروی انسانی در بدنه دستگاه های اجرایی در حقیقت زمینه استفاده از افراد واجد شرایط، متخصص و دانش آموخته کارآمد دانشگاهی استان را فراهم و موجب افزایش بهره وری خواهد شد و خانواده های این افراد نیز به آرزوی ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندانشان دست خواهند یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اظهار کرد: تاکنون آزمون استخدامی چهار دستگاه اجرایی استان انجام شده و در آینده نزدیک زمان برگزاری سایر آزمون ها نیز اطلاع رسانی و به دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

به گفته وی بر اساس دستورالعمل ابلاغی به استانداری ها، منابع مالی سهمیه های استخدامی مذکور تامین و از سوی دستگاه های اجرایی هزینه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع از همه دستگاه های اجرایی خواست تا همکاری لازم و مداوم را با دفتر منابع انسانی استانداری کردستان داشته باشند.

منبع خبر: ایرنا

آگهی استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.