مرادی درباره میزان تحقق بودجه ۹۱ به مجلس گزارش می دهد

غلامرضا کاتب در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر اظهار داشت: مرادی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و معاونانش برای ارائه گزارش در خصوص میزان تحقق بودجه یکشنبه هفته جاری به کمیسیون برنامه و بودجه می آیند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از این جلسه و اطلاع دقیق نمایندگان از رقم قابل تحقق بودجه ۹۱ کمیسیون برنامه در خصوص ارائه طرح اصلاح لایحه بودجه و یا تعیین اولویت پروژه های عمرانی جهت تخصیص بودجه تصمیم گیری می کند.

وی افزود: در این جلسه آخرین وضعیت بودجه را بررسی می کنیم.

کاتب تصریح کرد: روز سه شنبه نیز رئیس سازمان محیط زیست گزارشی از وضعیت این سازمان و محیط زیست کشور به کمیسیون ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر پس از آنکه وزیران اقتصادی دولت در جلسه ای غیر علنی وضعیت تحریم ها و تاثیر آن بر اقتصاد کشور را برای نمایندگان مجلس نهم تشریح کردند ریاست کمیسیون برنامه بودجه از تهیه طرحی در این کمیسیون برای اصلاح قانون بودجه با توجه به مقتضیات جدید اقتصادی خبر داد.

پس از آن برخی نمایندگان و مرادی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در اظهار نظرهایی اعلام کردند نیازی به ارائه طرح نیست.

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه بودجه در این رابطه گفت: دولت باید چار چوب های خود برای اولویت بندی پروژه های عمرانی برای اختصاص بودجه را مشخص کند و با این اولویت بندی نیازی به ارائه طرح برای اصلاح بودجه وجود ندارد. 

احمد توکلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه نیز معتقد است بودجه سال ۹۱ باید اصلاح شود زیرا ویژگی های اقتصاد مقاومتی که از مطالبات جدی رهبر انقلاب است را ندارد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.