مراسم آغازین جشنواره «میلاد کوثر» برگزار می گردد

۳۱فروردین۱۳،

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آیین گشایش جشنواره «میلاد کوثر» فردا سوم اردیبهشت ماه ساعت۸:۳۰ صبح در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین گشایش جشنواره «میلاد کوثر» به همت دفتر امور بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف توجه به ارزش‌های معنوی و معرفتی به ویژه با محوریت حضرت زهرا (س) و مقام شامخ این بانوی بزرگ در تبیین اهداف قرآن و عترت به مناسبت روز زن برگزار خواهد شد.

از جمله برنامه‌های جشنواره می‌توان به برپایی نمایشگاه مد و لباس اسلامی اشاره کرد که با همکاری معاونت امور هنری ساعت ۱۰ تا ۱۹ هفتم اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

همچنین نمایشگاه و کارگاه خوشنویسی به مدت یک هفته از تاریخ نهم اردیبهشت، اجرای عمومی نمایش با موضوع کوثر و گرامیداشت مقام زن از نهم تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۹، همایش‌های تبلیغاتی و پژوهشی کوثر، نهم و دهم اردیبهشت از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰، جشنواره شعر کوثر ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹ روز دهم اردیبهشت از دیگر فعالیت‌های جشنواره «میلاد کوثر» است.

از دیگر برنامه‌های جشنواره «میلاد کوثر» می‌توان به برگزاری کارگاه و نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان، نمایشگاه پوستر، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری زنان، نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار از تاریخ نهم تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۹، برگزاری اختتامیه جشنواره هنرهای قرآنی ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹ روز دهم اردیبهشت، جشنواره پیامک ادبی ساعت ۹:۳۰ الی ۱۹ روز یازدهم اردیبهشت، اختتامیه مسابقه کتابخوانی ساعت ۱۷ الی ۱۹ روز یازدهم اردیبهشت اشاره کرد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.