مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه عالی دفاع ملی/ راه اندازی دو رشته جدید

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دانشگاه عالی دفاع ملی صبح امروز شنبه  با حضور علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در سالن اصل ولایت این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و تعداد دیگری از مسئولان کشوری و لشگری نیز حضور داشتند.

در این مراسم ولایتی به عنوان سخنران ویژه به تشریح آخرین تحولات منطقه و نقش ایران در این تحولات پرداخت.

بنابراین گزارش پیش از سخنان ولایتی رضا حسن بیگی رئیس دانشگاه عالی دفاعی با اشاره به فعالیت های علمی این دانشگاه اظهار داشت: در سال جدید رشته مدیریت راهبردی فرهنگی و مدیریت راهبردی ارتباطات به رشته های دانشگاه عالی دفاعی اضافه شده است. همچنین این دانشگاه در پروژه ملی و کلان نظام حکومتی الگو نقش تاثیرگذاری را ایفا کرده است و ما بر این باوریم که باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در محیط علمی دانشگاهی دنبال و پیگیری کنیم.

رئیس دانشگاه عالی دفاعی در ادامه از برگزاری همایشی که توسط این دانشگاه در آذرماه سال جاری برگزار می شود اشاره کرد و افزود: همایشی با حضور اندیشمندان، کارشناسان و اساتید دانشگاه در آذرماه سال جاری در این دانشگاه برگزار می شود.

وی عنوان این همایش بررسی آخرین تحولات منطقه ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید دانشگاه به تحولات منطقه اشاره نمودند و این سئوال را مطرح کردند که ایران در تحولات منطقه چه نقشی را ایفا می کند و ما بنا داریم در این همایش به این سئوال پاسخ دهیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.