مراسم احیا در حسینیه محتشمی پور غیرعمومی برگزار شد

با دخالت نیروی انتظامی

ایران > احزاب– ممتازنیوز:
در حالی که مجمع روحانیون مبارز هفته قبل اعلام کرده بود که بعد از چهار سال مراسم لیالی قدر و ایام سوگواری شهادت امام علی(ع) در دارالزهرا برپا می‌شود، این مراسم شب قبل برگزار نشد.

ایسنا نوشت: شب قبل در ساعات منتهی به برگزاری مراسم در دارالزهراء ولنجک، ماموران نیروی انتظامی با استقرار در محل این محل، به کسانی که قصد شرکت در مراسم احیا را داشتند اعلام کردند که حسینیه تعطیل است و مراسم احیا برگزار نمی‌شود.

بدین ترتیب تنها بعضی از نزدیکان برگزارکنندگان مراسم و نیز تعداد محدودی از اشخاصی که زودتر به محل دارالزهرا مراجعه کرده بودند توانستند در داخل این محل حضور داشته باشند و مراسم عملا بصورت غیرعمومی برگزار شد.

مراسم شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) در دارالزهراء ولنجک، قرار بود بعد از چهار سال وقفه و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین خسروی – از اعضای مجمع روحانیون مبارز – برگزار شود اما با اتفاق شب قبل، این وقفه عملا ادامه‌دار شده است.

این حسینیه وابسته به حجت‌الاسلام والمسلمین محتشمی‌پور از اعضای برجسته مجمع روحانیون مبارز است و پیش‌بینی می‌شد با برگزاری این مراسم تعدادی از چهره‌های اصلاح‌طلب در آن حضور یابند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.