مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان برگزار شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در سالن حفیظی لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، در این مراسم، آرای داوران چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اعلام شد. طی آرای هیأت داوران این جشنواره، دو اثر نمایشی “گلادیاتور” کار معصومه عموری از اهواز و نمایش “همیار” کار میلاد حسینی برای اجرا در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد.

همچنین سه نمایش “افتو” کار علی بیداوسی از لاهیجان، “بازگشت” کار احمد صمیمی از تهران و “صیادان شهر دریایی” کار محمود فرضی‌نژاد با د رنظر گرفتن قراداد تیپ برای اجرای عمومی به کانون نمایش‌های خیابانی معرفی شدند.

برپایه این گزارش، در بخش کارگردانی این جشنواره، جایزه اول به میلاد حسینی‌زاده برای نمایش “همیار” جایزه دوم به محمود فرضی‌نژاد برای نمایش “صیادان شهر دریایی” و جایزه سوم به طور مشترک به علی بیداوسی برای نمایش “افتو” و معصومه عموری برای نمایش “گلادیاتور” اعطا شد.

در بخش طرح و ایده جشنواره، جایزه اول به مصطفی بوزار برای نمایش “گلادیاتور” جایزه دوم به میلاد حسین‌زاده برای نمایش “همیار”‌ اعطاء شد و جایزه سوم نیز در نظر گرفته نشد. در بخش بازیگری مرد نیز جایزه اول به احمد صمیمی برای نمایش “بازگشت” ، جایزه دوم به محمدرضا پورعلی برای دو نمایش “همیار” و “قصه‌های ایران” و جایزه سوم به طور مشترک به حامد عالمی‌پور برای نمایش “غریبه‌ای در خانه است” و دریا شاکری برای نمایش “صفر تا صفر” اعطا شد و هیأت داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از نمایش “سوپور” به کارگردانی حمید سعادت‌فر تقدی به عمل آورد.

در بخش بازیگری زن نیز جایزه اول به حبیبه ربیعی برای نمایش “قصه‌های ایران” و “همیار”‌، جایزه دوم به آزاده تازهی برای نمایش “گلادیاتور”‌ و جایزه سوم به طور مشترک به منیژه واحد قازیانی برای نمایش “صیادان شهر دریایی” و نازیلا امینی برای نمایش “صفر تا صفر” و “تندیس” اهدا شد.

براساس این خبر، در بخش خردسال و نوجوان چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان نیز نوید خانجانی بازیگر نوجوان برای نمایش “همیار”‌هدیه اسماعیل‌ بازیگر نوجوان برای نمایش “تندیس شهر” و سجاد خیری بازیگر خردسال برای نمایش “آسمان‌ها ” تقدیر به عمل آمد.

در بخش موسیقی نیز نوید لاهیجانی و مجید نجفی برای نمایش “صیادان شهر دریایی” تقدیر به عمل آمد و جایزه ویژه جشنواره نیز به تمام اعضای گروه موسیقی نمایش “ماه غریب” ‌اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه نیز اکبر قهرمانی برای آسمان‌ها و امین جمالی و میلاد حسین‌زاده برای نمایش “همیار” تقدیر شد و علی بیداوسی برای نمایش “افتو” تقدیر ویژه شد.

در بخش پوستر و بروشور جشنواره نیز پریچهر رمضان‌پور برای نمایش “کارگردان مشغول کارند” مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.